Ni som också har de nya låsen med micro justering. Hur ser lås mekanismen ut? Min tycks bara fastna på den ena piggen. Då det ser ut som det missats en urfräsning. Hur ser era ut?![]()
Ja det ser ut som att det missats en urfräsning.
Så här ser min ut.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ni som också har de nya låsen med micro justering. Hur ser lås mekanismen ut? Min tycks bara fastna på den ena piggen. Då det ser ut som det missats en urfräsning. Hur ser era ut?![]()
Hur kan man missa en av två som är precis bredvid varandraJa det ser ut som att det missats en urfräsning.
Så här ser min ut.
![]()
Hur kan man missa en av två som är precis bredvid varandra![]()
Grymt bra med det gummitDå vart nya länken på väg och förväntas anlända nästa tisdag. Hoppas dom kollade över denna ordentligt innan den skickades iväg! Tills dess får det bli denna combo![]()
![]()
Den uppgiften är jag nog icke kompetent till att utföraKänns som att priset vore häftigare om dom nu var så svåra att hitta? Var inte onyx bara ~ 1k dyrare? @Cosmo får helt enkelt plocka ur tavlan och kolla så det verkligen är onyx![]()
Än har jag inte fått uppleva den där kvalitetskänslanDen uppgiften är jag nog icke kompetent till att utföraJag gillar verkligen Onyx tavlan, men den får nog strax flyga vidare till någon annan lycklig ägare, så heads up på det
Må ju säga att kvalitetskänslan med Traska är superb. Komforten är också riktigt bra.
Den där är jäkligt braKör meteorit idag!
![]()
Provar på ett oysterflex från Bulang & sons. Vet inte riktigt vad jag tycker…
![]()
Ja det är ingen större fara för mig eftersom det värsta som kan hända är att den får repor på spännet vid närkontakt med skrivbord…Om inte annat så tappar du en del av Traskas fördelar: reptåligheten. Länkarna och låset kommer snabbt få märken.
Ja den är sjukt snyggÄr redan sugen på en till Traska. Vill ha en i carbon black. Venturer GMT är attraktiv!
![]()
Bra köp, riktigt snyggKör meteorit idag!
![]()
Tack!Bra köp, riktigt snygg
Exakt så tänker jag med varje gång jag köper en klocka, livet är kort bara unna sigLade ut en köpesannons här. Orkade vänta i ett dygn eller så innan jag beställde en istället. En Commuter 36 i Arctic White är på väg. Livet är kort.
![]()
Jag hoppas dom kommer med lite nya färger, gärna lite härliga pastellfärger. Eller några limiterade stentavlor. Tycker den gröna som dom gjorde är jäkligt läcker. Gmt modellen i 36 hade jag inte talat nej till hällerOch jag har funderat på att skaffa mig en sjunde... inte än kanske men 38 summiter är förbaskat trevliga. Visserligen har jag en som jag inte heller är så pigg på att avyttra då det är en v2 och de är lite speciella. Enda med helborstad boett tillsammans med double domeglaset och den större kronan och tavlan. Den kanske tooligaste utgåvan av dem alla.
Men den senaste eller näst senaste versionen är jag nyfiken på så jag nästan hållit på att beställa en men hejdat mig i sista sekund.
Kanske kommer det en ny Traskamodell snart också... hoppas det inte blir nåt knas.
Jag hoppas dom kommer med lite nya färger, gärna lite härliga pastellfärger. Eller några limiterade stentavlor. Tycker den gröna som dom gjorde är jäkligt läcker. Gmt modellen i 36 hade jag inte talat nej till häller