Har oxå provat den där.Inga invändningar så jag körde på
![]()
![]()
![]()
Mycket äpple fullt förståeligt. Men jag tycker den är riktigt trevlig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har oxå provat den där.Inga invändningar så jag körde på
![]()
![]()
![]()
Jag tyckte också den var bra. Är på landet så det blev ett tonicköp på lokala matbutiken. Får testa nu några gånger om det går att trimma den liteHar oxå provat den där.
Mycket äpple fullt förståeligt. Men jag tycker den är riktigt trevlig.
Lyde'n Pink Gin och Hammars Pink Tonic.
![]()
Bra start på lördagen!
![]()
För en novis, vad är det som motiverar att denna kostar x3 mot "standard" Hernö?Äntligen fredag och en bra fångst fanns för uthämtning. Ska bli riktigt roligt att jämföra nya Terroiren med fjolårets som jag har sparat en skvätt av![]()
![]()
Mycket limiterad upplaga med lokalt handplockade botanicals. Har t.ex. varit väldigt svårt att hitta lokala enbär i år och tre privatpersoner som lyckats plocka minst 1 kg var har fått sina namn på etiketten under rubriken "Our Heroes"För en novis, vad är det som motiverar att denna kostar x3 mot "standard" Hernö?
Kul! Tack för ett informativt svar.Mycket limiterad upplaga med lokalt handplockade botanicals. Har t.ex. varit väldigt svårt att hitta lokala enbär i år och tre privatpersoner som lyckats plocka minst 1 kg var har fått sina namn på etiketten under rubriken "Our Heroes"
Deras 2019 års upplaga är fortfarande den godaste ginen jag smakat och 2020 är inte långt efter.
https://www.mynewsdesk.com/se/herno...-terroir-gin-som-lanseras-paa-maandag-3028656
Det tror jag säkert! Har druckit er Dry Gin förut, så jag känner mig trygg i att er Pink ska smaka fint ocksåÅhå, hoppas de faller dig i smaken!
Ja. Mitt lokala Ica Maxi i Småland har den. Går säkert att beställa på nätet.Är det någon som har provat den här tonicen och vet vart man kan få tag på den?![]()
tack Tycker du att den var bra?Ja. Mitt lokala Ica Maxi i Småland har den. Går säkert att beställa på nätet.
Inget speciellt. Så har bara druckit den en gång.tack Tycker du att den var bra?
Ja, sjukt god!Är det någon som har provat den här tonicen och vet vart man kan få tag på den?![]()
Fruktigt och fräscht. Då kan jag tipsa om den jag dricker just nu. Lydén Pink Gin, Fever Tree Mediterranenan och en slice blodgrape. Sjukt gott!Hej!
Då man inte hängt med i gt-boomen så skulle jag vilja ha lite tips om goda gin,tonic alternativ om man vill ha nåt lite fruktigt och fräscht i gt-väg.Inga jobbiga avkok och saker utan en bra gin, en bra tonic och en fruktbit i glaset räcker bra för mig, ha ha.
Vad ska jag köpa?![]()
Gött, har den här på ingång.Ja, sjukt god!
Najs! En riktigt god gin med smak av skogGött, har den här på ingång.![]()
Om du vill köra så omärkvärdigt men bra som möjligt så skulle jag säga Hernö, Fever Tree indian tonic och lime.Hej!
Då man inte hängt med i gt-boomen så skulle jag vilja ha lite tips om goda gin,tonic alternativ om man vill ha nåt lite fruktigt och fräscht i gt-väg.Inga jobbiga avkok och saker utan en bra gin, en bra tonic och en fruktbit i glaset räcker bra för mig, ha ha.
Vad ska jag köpa?![]()
Är det någon som har provat den här tonicen och vet vart man kan få tag på den?![]()