Lyden
Silver
Skål ginvänner! Lydén Navy, FT mediterranean, svenska äpplen och rosmarin
![]()
Säger det åter igen - Tjusigt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Skål ginvänner! Lydén Navy, FT mediterranean, svenska äpplen och rosmarin
![]()
Tack för reposten på insta!Säger det åter igen - Tjusigt!
Tack för reposten på insta!![]()
Det här var ju inte dumt heller!
![]()
Smaker?Öppnar helgen med en mycket trevlig gin från Gotland!
![]()
Så är det! Mycket bra!Är det vår ”Simple.” jag ser?![]()
I brist på bättre ord, en blommig frisk gin med lätt smak av fläderSmaker?
Tyckte inte Hammars tonic var någon höjdare. Men får nog testa den där kombon. Ser gott ut.Fredags GTn. Blev Lydén Pink Gin med Hammars Pink tonic och grape. Bra kombo, tack för tipset @Lyden
![]()
Inte testat den vanliga men denna var ju rätt kraftigt smaksatt med hibiskus och grape. Ingen traditionell GT men gifte sig bra med Pink Gin och välkommen omväxling från det vanliga spåret.Tyckte inte Hammars tonic var någon höjdare. Men får nog testa den där kombon. Ser gott ut.
Inte hittat den tonicen tyvärr. Den och Gents hade jag velat prova.Dricker en vinnande kombination ikväll, och det är svårt att klaga!
![]()
Jag har turen att ha en GT älskande butikschef på en Ica 15 min härifrånInte hittat den tonicen tyvärr. Den och Gents hade jag velat prova.
Lyyx!Jag har turen att ha en GT älskande butikschef på en Ica 15 min härifrån
![]()
Ja, det är det verkligen. Upptäckte den i somras. Var lite som att få en uppenbarelse när man såg hyllan första gången
Saknar dock min go-to tonic FT mediterraneanJa, det är det verkligen. Upptäckte den i somras. Var lite som att få en uppenbarelse när man såg hyllan första gången![]()
Haha, ja den var slut just vi det tillfället jag fotade. Näst högst upp till vänster på bildenSaknar dock min go-to tonic FT mediterranean
Jag har haft 3-4 av varje så ja jag smuttar av alla .Grymt! Frågan är ju om du har motsvarande samling som du dricker av också?![]()