Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Blev det bra? Har prövat olika chilifrukter i GT men har aldrig fått det att gifta sig riktigtKvällens GT garnerad med habanero och grapefrukt![]()
Blev det bra? Har prövat olika chilifrukter i GT men har aldrig fått det att gifta sig riktigt
Nya eller har det varit något i dom innan?![]()
Detta ska bli riktigt spännande!![]()
Nya eller har det varit något i dom innan?
Jag är normalt ingen fan av gin lagrad på whiskyfat, gillar inte rökigheten. Detta är dock nya fat så blir intressant att se hur det blir.![]()
Detta ska bli riktigt spännande!![]()
Icke, men om du vill prova finskt så kan jag rekommendera Kyrö Napue.Blir en jobbresa till Finland nästa vecka och tänkte handla lite taxfree, någon som provat den här?![]()
Hatar när sånt händerAjaj, nu gick V2C flaskan sönder - kommer inget mer ur den. Inte bra, inte bra alls.
![]()
Ja, gillar den inte. Fast jag gillar ingen ekfatslagrad gin. Tycker röksmaken som ofta kommer med dem blir en konstig blandning av gin och whiskyBlir en jobbresa till Finland nästa vecka och tänkte handla lite taxfree, någon som provat den här?![]()
Dricker samma precis i detta nu, min personliga favorit. Tog dock det sista men passande nog ligger det en Navy strength från Lydens och väntar på mig på boa, ska bli kul och testa.Var på champagneprovning igår, vilket var trevligt. Men det här, svårslaget!
![]()
Har inte hunnit testa den, kul att höra ett omdöme sen!Dricker samma precis i detta nu, min personliga favorit. Tog dock det sista men passande nog ligger det en Navy strength från Lydens och väntar på mig på boa, ska bli kul och testa.
Har du den vanliga att jämföra med? Den är säkert godDet blev roku selected Edition istället.![]()
Nä, aldrig provat roku.Har du den vanliga att jämföra med? Den är säkert god![]()