Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Testar ny tonic.
![]()
Klart godkänd! Kostar 11kr på vårt Coop, så klart överkomligt. Inget jag handlar annat än i akutlägen dock, då vi har ett ica med sjukt bra tonicsortiment nära till.Hur var den? FT Mediterranean är en favorit hos mig. Är den i samma prisklass?
Snyggt! Man får lite julstämning![]()
Fick bli en vinter-inspirerad G&T ikväll på vår Dry Gin, Fever Tree Indian Tonic, sotad clementin, en stjärnanis och en kanelstång![]()
Det lät jävligt gött!ND rekommenderar denna neat men ska man blanda en GT med den så säger de att denna kombo är bra. Forest Dry Gin med Hammars Lemongrass och Mint. God men ingen sensation. Skål för fredagen!![]()
Är det viollikör? Viol är ju jäkligt gött.Blå är kvällens färg.
![]()
Jajamen! Från början skaffade jag den för att använda i cocktails som Aviation, Eagle's dream och Blue moon, men på senare tid har jag insett att den funkar bra även i Gin & tonic.Är det viollikör? Viol är ju jäkligt gött.
Såg spännande ut är den bra ?Pre dinner GT
![]()
Det är väl synd att kalla den för Gin...... men som drink är den smaskig.Såg spännande ut är den bra ?