Risk för OT:
Tips till alla gin-älskare. Stockholms bränneri negroni / ”glögg-ish. Jag dricker den på is men kan även serveras värmd![]()
![]()
Det lät gott så jag har också lagt en beställning
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Risk för OT:
Tips till alla gin-älskare. Stockholms bränneri negroni / ”glögg-ish. Jag dricker den på is men kan även serveras värmd![]()
![]()
Den var riktigt bra. Har bara testat den kall än så längeRisk för OT:
![]()
Spännande, måste ju nästan prövasAlltså wow! Hernö navy har fått konkurrens!
![]()
Du måste pröva!Spännande, måste ju nästan prövas
Alltså wow! Hernö navy har fått konkurrens!
![]()
Det är inte svårare än så![]()
Lördag och en GT i sin enkelhet!
5cl Dry Gin, 10cl Fever Tree Indian Tonic och ett citronzest.
Trevlig kväll på er!
Klickar gilla för att det är GT content men Gilbey's? Finns mycket bättre i budgetklassen. Fast en dålig gin&tonic är också en gin&tonic![]()
Ikväll är det budget lördag !
Har letat som en gnu efter Gents men utan framgång. Måste få tag på den.Hernö + Gents + zest.
Enkelt och gott.
![]()
Önskar jag kunde peka dig i rätt riktning. Men minns inte var jag köpte den.Har letat som en gnu efter Gents men utan framgång. Måste få tag på den.
Nå?Blev tvungen.
![]()
Har inte testat den tonicen själv så kan inte bedöma men om ginen i sig är grym så går det nog att hitta en neutral tonic som gör den rättvisa. Har lagt en beställningTestade ginen för sig - grym.
Första gången med denna Tonic och jag är inte lika övertygad om dess förträfflighet.
Kommer nog gå ner dock.![]()
Funkade enligt min smak väldigt bra med vanliga FT och lite citroncest. Precis som jag gillar att dricka hernö navy. Tror inte du kommer ångra beställningen!Har inte testat den tonicen själv så kan inte bedöma men om ginen i sig är grym så går det nog att hitta en neutral tonic som gör den rättvisa. Har lagt en beställning![]()
Grattis. Bra jobbat!Firar att första tentan på masternivå är väl godkänd.
![]()
Tackartackar!Grattis. Bra jobbat!