Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Coops egna? Hade man kunnat gissaMåste bara säga att det var en riktigt äcklig tonic.
Ja coops. Borde man förstått när den heter gourmet.Coops egna? Hade man kunnat gissa
Tack för att du gjorde mig uppmärksam på att det numera finns fläderlikör att beställa på Systembolaget. Jag har varit sugen på att testa några cocktails med den ingrediensen, men när jag kollade för några år sedan lyckades jag inte hitta någon.Kanske inte räknas som en gt.![]()
Inte en Gin och Tonic
Men en varm rekomendation.
Hernö Negroni Warmer.
En ny adventstradition här, från nyss.
![]()
En Negroni är bra.Den är stört jävla bra!
Hoppas inte det ligger en bit korv där i botten hehe.Blev en salig blandning här om kvällen
![]()
Söndagsslatt
![]()
Ingen slatt kvar nu längreFortfarande en slatt kvar ser det ut som...
Provade göra Dry Martini på Ungava också nyligen. Något udda med färgad sådan
Spännande med Purity, har också en flaska på G hem. Provat deras vodka tidigare, den var iaf god och prisvärd.Så, nu kan fredagen komma!
![]()
En mycket bra grund inför helgenSå, nu kan fredagen komma!
![]()