Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bra där med ekocitronen! Man skulle nästan tro du lyssnat på Ginpodden där Mathias Tönnesson var gästMycket gott.
![]()
Icke! Men noterade en tydligare citronsmakBra där med ekocitronen! Man skulle nästan tro du lyssnat på Ginpodden där Mathias Tönnesson var gäst![]()
Rekommenderas! Intressant att höra historien och smakfilosofin bakomIcke! Men noterade en tydligare citronsmak![]()
mandarintonic har jag aldrig sett, låter onekligen sött men den kanske bara är lite citrusfräsch?Veckans fredagsGT som väntade när jag kom hem.
![]()
Lite söt men även fräsch.mandarintonic har jag aldrig sett, låter onekligen sött men den kanske bara är lite citrusfräsch?
Såg riktigt läskande ut så jag beställde en sådan flaska gin.Mycket gott.
![]()
Låter inte alls dumt!Lite söt men även fräsch.
Sånt man kan få när sambon traditionsenligt blandar GT till mig på fredagar.
Juldrinks genomgången fortsätter.
Ikväll testades @Lyden Glögg Gimlet.
Dock med lite mer glögg i min.
Mycket trevlig drink som tyvärr tömde min Lydén flaska.
![]()
Blev en helsvensk GT idag på Lydén, Ekobryggeriet och egenplockade blåbär
![]()
Tack för tips, ska lyssna vid tillfälleRekommenderas! Intressant att höra historien och smakfilosofin bakom
Purity
![]()
Gjorde du rätt iSåg riktigt läskande ut så jag beställde en sådan flaska gin.