Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Äschdå, för sen på bollen. Van med att släppen sker vid 10. Hade jag vetat att det var släpp kl 3 hade jag ställt väckarenDen är redan slutsåld! Systembolaget släppte den vid 03:00 inatt, så vid 08:30 var den redan slutsåld..
Äschdå, för sen på bollen. Van med att släppen sker vid 10. Hade jag vetat att det var släpp kl 3 hade jag ställt väckaren![]()
Grattis!!Firar leveransen av Graal klockan med en GT
![]()
Tackar!Grattis!!
Jag har bara testat deras Navy, men med tanke på hur bra den var så är man bra sugen på att beställa både deras Old Tom och DryPurity Old Tom, någon som provat?
Samma här, gillade Navy skarpt. Båda lär väl inhandlas framöver.Jag har bara testat deras Navy, men med tanke på hur bra den var så är man bra sugen på att beställa både deras Old Tom och Dry
Jag har bara testat deras Navy, men med tanke på hur bra den var så är man bra sugen på att beställa både deras Old Tom och Dry
Samma här, gillade Navy skarpt. Båda lär väl inhandlas framöver.
Dry gin? Spännande! Tycker deras flaskor är rätt fina också.Har Purity det gin för uthämtning på Systemet nu. Förhoppningsvis kommer den testas imorgon.
Ja Dry gin. (Telefonjävel)Dry gin? Spännande! Tycker deras flaskor är rätt fina också.
Någon som har testat barrel aged gin? Är lite nyfiken på det. Är det värt dom extra hundralapparna? Det låter gött i alla fall. Min tanke är att dricka den rent eller med lite tonic.
Tack så mycket. Det var precis det jag var ute efter.Lagrad gin är riktigt trevligt! Har testat en del och alla är olika - vissa har mer fatkaraktär, vissa mindre. Jag föredrar själv när man känner att det fortfarande är en gin som man dricker, med toner av fat och vanilj.
Som du skriver så ska en lagrad gin drickas rent, men passar utmärkt i cocktails - tex en negroni där sötman balanserar upp beskan. Sen är det rätt gött ibland att ta sig en lagrad gin med en liten skvätt neutral tonic, men inget mer än så.. skippa garnityren och låt ginen tala för sig själv!
Var det gott??Gin med jäst gädda.![]()
![]()