• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Internationella Gin & Tonic (och klock-)-dagen

H4NK

Omega
Tack för informationen, jag gissade det eftersom det är en anniversary utgåva. Blir kul att testa!
Är sugen på att plocka hem en själv men dricker så jävla sällan nu när man har två småbarn så känns fel att köpa en och ta möjligheten från nån annan. 🙈

För något år sen när dom släppte High Coast Terroir va jag lite sen på bollen och twittrade att livet va förstört - Jon såg det, hörde av sig och skakade fram en flaska till bara för att jag skulle få en. Sen dess är kärleken till Hernö djuuup 😍
Älskar deras sammarbeten med Four Pillars
 

StarMan

KS Explorers Club
2-Faktor
Är sugen på att plocka hem en själv men dricker så jävla sällan nu när man har två småbarn så känns fel att köpa en och ta möjligheten från nån annan. 🙈

För något år sen när dom släppte High Coast Terroir va jag lite sen på bollen och twittrade att livet va förstört - Jon såg det, hörde av sig och skakade fram en flaska till bara för att jag skulle få en. Sen dess är kärleken till Hernö djuuup 😍
Älskar deras sammarbeten med Four Pillars
Ja, just HCT ginen är min absoluta favorit, har bara testat 2019 och 2020 och de skiljer ju sig en del år från år. Det var ju väldigt vänligt av Jon att snappa upp din uppgivenhet :)

Har också haft båda deras samarbeten med Fourpillars men de är uppdruckna nu tyvärr
 

TibbeTabb

Panerai
2-Faktor
Beställt ett par flaskor av denna som släpptes nyss. Vet någon om denna är limiterad? @Oljud ?
Screenshot_20210331-100418_Instagram.jpg

La oxå en order på detta limiterade jubileumssläpp.
Destillerad i deras allra första panna. Och lagrad på Björkfat.
 

TibbeTabb

Panerai
2-Faktor
Ja, just HCT ginen är min absoluta favorit, har bara testat 2019 och 2020 och de skiljer ju sig en del år från år. Det var ju väldigt vänligt av Jon att snappa upp din uppgivenhet :)

Har också haft båda deras samarbeten med Fourpillars men de är uppdruckna nu tyvärr
Måste skaffa HC Terrior hör jag.
Har inte provat den än....
Bägge med Four pillars är grymma.
Har en andaktig slatt kvar av den första. Och en osprättad flaska kvar av den andra. 😀
 

StarMan

KS Explorers Club
2-Faktor
Högst limiterad. Som det nämndes ovan, ca 1000 flaskor för den svenska marknaden, ytterligare ca 900 för resten av världen. Nu är jag såklart partisk, men en fantastisk gin. Du kommer inte att bli besviken ;)
Låter ju suveränt! Ser fram emot att få hem den. Kul att ni publicerat ett par nya cocktails med denna release också, måste prövas :)
 

Lyden

Panerai
Kör på vår Signature Serve idag och slänger ut ett grattis till gänget på Hammars som plockade hem hela 5 medaljer i The Spirits Business Masters, bland annat ett guld i kategorin Indian Tonic med deras Original Tonic - som vi för övrigt kör i vår Signature Serve! 🏆

• 5cl Lydén Distillery Dry Gin
• 10cl Hammars Tonic Original
• Lingon
• En kvist rosmarin

2622D22D-AC81-4080-A8DD-796347247382.jpeg
 

StarMan

KS Explorers Club
2-Faktor
Kör på vår Signature Serve idag och slänger ut ett grattis till gänget på Hammars som plockade hem hela 5 medaljer i The Spirits Business Masters, bland annat ett guld i kategorin Indian Tonic med deras Original Tonic - som vi för övrigt kör i vår Signature Serve! 🏆

• 5cl Lydén Distillery Dry Gin
• 10cl Hammars Tonic Original
• Lingon
• En kvist rosmarin

2622D22D-AC81-4080-A8DD-796347247382.jpeg
Kul, en riktigt bra tonic! Gin också för den delen :)
 

H4NK

Omega
INGEN LEVERANS? Nej det är inget skämt. Många av er som har beställt Hernö Artisan Ten Gin har i dag fått ett meddelande från Systembolaget om att ni inte kommer att få er leverans.

Uppdatering:
Vi har nyss fått veta att problematiken ligger hos JF Hillebrand som sköter leveranserna till Systembolaget. På grund av ett stort antal sjukskrivna medarbetare har Hillebrand inte kunnat hantera det stora antalet ordrar som gjorts under gårdagen. Den information vi har i nuläget är att drygt hundra ordrar av Hernö Artisan Ten Gin drabbats.

Vi ber å Hillebrands vägnar om ursäkt till dig som drabbats.

Just nu undersöker vi var de flaskor som gått till export kommer att finnas och återkommer med länkar till eventuella webbplatser där de kommer att finnas till försäljning online.

Återigen: Vi beklagar. Och vi hoppas att detta inte kommer att hända igen.


Hoppas ni som beställt får era iaf
 

StarMan

KS Explorers Club
2-Faktor
INGEN LEVERANS? Nej det är inget skämt. Många av er som har beställt Hernö Artisan Ten Gin har i dag fått ett meddelande från Systembolaget om att ni inte kommer att få er leverans.

Uppdatering:
Vi har nyss fått veta att problematiken ligger hos JF Hillebrand som sköter leveranserna till Systembolaget. På grund av ett stort antal sjukskrivna medarbetare har Hillebrand inte kunnat hantera det stora antalet ordrar som gjorts under gårdagen. Den information vi har i nuläget är att drygt hundra ordrar av Hernö Artisan Ten Gin drabbats.

Vi ber å Hillebrands vägnar om ursäkt till dig som drabbats.

Just nu undersöker vi var de flaskor som gått till export kommer att finnas och återkommer med länkar till eventuella webbplatser där de kommer att finnas till försäljning online.

Återigen: Vi beklagar. Och vi hoppas att detta inte kommer att hända igen.


Hoppas ni som beställt får era iaf
Tråkigt! Har inte fått något meddelande.
 
Topp