• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Internationella Gin & Tonic (och klock-)-dagen

Alltid lika härligt att kliva av jouren 😀
84428DE1-C525-4AF6-B497-2CB876F446FF.jpeg

Blev en sen idag. Testade först neat , smakade mest som en vanlig dry gin, hade förväntat mig betydligt mer annorlunda smak. Tänkte att lite FT mediterranean skulle pigga upp, men jag är tveksam. En helt ok gin, men jag hade förväntat mig att bli överraskad. Borde nog beställt deras navy direkt.
240AACBF-BA80-4AD3-B98B-0C67ECC5D01E.jpeg

Blev en sen idag. Testade först neat , smakade mest som en vanlig dry gin, hade förväntat mig betydligt mer annorlunda smak. Tänkte att lite FT mediterranean skulle pigga upp, men jag är tveksam. En helt ok gin, men jag hade förväntat mig att bli överraskad. Borde nog beställt deras navy direkt.
Jag tycker den gör sig bäst med endast rosmarin och FT Mediterrainean.

Fräkne gör otroligt spännande Gin, prova den i en Dry Martini istället! 😍

Äntligen insläppt i den här underbara tråden!
Fick bara med mig en flaska till fjällen så får avnjuta en Stockholms Bränneri Oak den här veckan.
Har väl 17-18 sorter till hemma.
Favoriterna just nu är Citadelle Reserve, Gin Evas La Mallorquina och Four Pillars x Hernö.

Bilagor

• 16153930230494250969267531014606.jpg
    16153930230494250969267531014606.jpg
    424.8 KB · Visningar: 7
Äntligen insläppt i den här underbara tråden!
Fick bara med mig en flaska till fjällen så får avnjuta en Stockholms Bränneri Oak den här veckan.
Har väl 17-18 sorter till hemma.
Favoriterna just nu är Citadelle Reserve, Gin Evas La Mallorquina och Four Pillars x Hernö.
Om man bara får med sig en flaska så är det där ett väldigt bra val om jag får säga det själv! Man kan ju också gör en otroligt god oak fashioned med den 🙂

Tillbaka
Topp