Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad tycker du om den tonicen? Drack den första gången för nån dag sen och först tyckte jag den var väldigt god men efter en fever tree så kändes den väldigt söt.Kvällens
Ja den var ganska söt men passade bra till detta ”bjudgin” som inte är så komplex i smakerna och ganska skrikigt med sina 45%Vad tycker du om den tonicen? Drack den första gången för nån dag sen och först tyckte jag den var väldigt god men efter en fever tree så kändes den väldigt söt.
Bra line-up. Min Barrel hade kommit till Bolaget nu också.
Bra line-up. Min Barrel hade kommit till Bolaget nu också.
Var på provning med J-O för nån månad sen, kul att höra storyn bakom dessa fantastiska skapelser. Bl.a. hur korken kom till.Ska bli kul att att testa. Var riktigt fin kork med i den.
Du får gärna berätta den senVar på provning med J-O för nån månad sen, kul att höra storyn bakom dessa fantastiska skapelser. Bl.a. hur korken kom till.
Den är värd besväret, enjoy!Tack @StarMan för tips om hur en beställer Empress. Här med Artisan violet bara för att spä på liksom
Tog tid för den att komma (och till fel utlämningsställe också) men riktigt bra är den!Den är värd besväret, enjoy!
Jag tycker att de är fantastiskt goda, de är ju dock lite syrligare än andra tonics så det blir en lite annan typ av GT. Inte lika "Kininig" om man säger så.Ser att många kört Artisan tonic. Hur står den sig mot andra bättre tonic? Såg den på något ICA Maxi men tog aldrig någon.
Exakt så. För GT har jag inte hittat nån bättre ginMan har provat mycket men kommer alltid tillbaka till denna Hernö NS som personlig favorit.