Strålande väder, GT-väder
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sköna glas till GT!Strålande väder, GT-väder
Märkligt. Här i Göteborg köper jag mina på Ica fokus eller maxiVart hittar ni små tonicflaskor, har inte sett det i någon av de stora affärerna?
Focus vid Liseberg och Maxi i MölndalJag handlar mest på Coop, tror jag kollade Ica i Eriksberg också men hittade inte. Vilken handlar du på ?
The English shopVart hittar ni små tonicflaskor, har inte sett det i någon av de stora affärerna?
Okej Vart hittar man en sån.The English shop
http://www.englishshop.se/sv/vara-butikerOkej Vart hittar man en sån.
Var och klippte mig på Linnégatan idag och mittemot parkeringen såg jag den!!
Verkar vara att COOP överallt börjat sälja Fevertree? Här från Lomma. Även kompis i Höllviken hade där.Har de på COOP också.
Har aldrig sett på Coop, varit på Backaplan och Bäckebol. 5 kronor billigare också ser jag.Har de på COOP också.
Var och klippte mig på Linnégatan idag och mittemot parkeringen såg jag den!!
Brukar vanligtvis vara "GT Hendricks" alt. "Hendricks GT". Syftar alltså på ginen vars namn är HendricksHar gurka/peppar GTn något namn?
Åh fan, simple as that. Tack för svar!Brukar vanligtvis vara "GT Hendricks" alt. "Hendricks GT". Syftar alltså på ginen vars namn är Hendricks