WBergdahl
Silver
Håller verkligen inte med denna artikel... Hernö är jävligt tråkig i mina ögon
Edit: Nu såg jag att det inte är den vanliga som vann, och det är ju inte så konstigt...
Den som vann går inte ens att köpa på bolaget
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Håller verkligen inte med denna artikel... Hernö är jävligt tråkig i mina ögon
förövrigt denna som vann ifall någon vill testa den.; https://www.masterofmalt.com/gin/herno/swedish-rose-gin-herno-that-boutiquey-gin-company/?srh=1#addHåller verkligen inte med denna artikel... Hernö är jävligt tråkig i mina ögon
Edit: Nu såg jag att det inte är den vanliga som vann, och det är ju inte så konstigt...
Den som vann går inte ens att köpa på bolaget
Den är god. Drack en GT med Hernö på hotell Dorsia i Göteborg. Fantastiskt gott
Har druckit den med smak av rabarber, den var riktigt trevlig!förövrigt denna som vann ifall någon vill testa den.; https://www.masterofmalt.com/gin/herno/swedish-rose-gin-herno-that-boutiquey-gin-company/?srh=1#add
Någon som har testat Ekobryggeriets nya tonic?
Det är ju ändå tisdag. Ekobryggeriets tonic med smak av granskott tilsammans med Hernö old tom gin. Gott
Ganska så blommig och fruktig i smaken. Lite speciell om man jämför med vanlig gin. Men jag gillar den skarpt.Old tom vs den vanliga?
Bra gin men lite väl mycket kardemumma kan jag tycka. Ska bli spännande att se var de kommer ta varumärket framöver, Mackmyra är ju ganska hårt förknippar med whisky.Nu blev det premiär. Riktigt fruktig smak på denna ginen, lite speciell, men jag gillade den!
Bra val! 1 del Hernö 2 delar Tonic (Fevertree eller kanske Gents), massor med is, skippa garnish. Gott!Ska bli intressant med denna.
Ska bli intressant med denna.
Världens bästa gin. Faktum är att den gör sig alldeles ypperligt med bara en isbit. Delikat!Bra gin men lite väl mycket kardemumma kan jag tycka. Ska bli spännande att se var de kommer ta varumärket framöver, Mackmyra är ju ganska hårt förknippar med whisky.
Oj, världens bästa? Det var inte illa! Kan hålla med om att den är riktigt bra och gör sig förvånansvärt bra som den är eller med bara en isbit. Men världens bästa? NjaVärldens bästa gin. Faktum är att den gör sig alldeles ypperligt med bara en isbit. Delikat!
Det är inte mitt påfund. Den har vunnit alla priser som en gin kan vinna.Oj, världens bästa? Det var inte illa! Kan hålla med om att den är riktigt bra och gör sig förvånansvärt bra som den är eller med bara en isbit. Men världens bästa? Nja
"Standardginen" vann ej, det var Hernö Swedish Rose Gin.Det är inte mitt påfund. Den har vunnit alla priser som en gin kan vinna.
Förnämsta utmärkelsen tre år i rad dessutom.
http://tjock.se/strupen/art/368649/svenska_hern_gin_r_vrldens_bst/
Nämn gärna en som är bättre!
(napue är bra, tanqueray 10 likaså. Men Hernö. Det är yppersta världsklass)
"Hernö Old Tom Gin was released on the 20th of September 2014. Since then it has received a total of four Master medals at the Global Gin Masters, a Gold Outstanding at the International Wine and Spirits Competition (IWSC) 2015 and also World’s Best Gin at the World Gin Awards""Standardginen" vann ej, det var Hernö Swedish Rose Gin.
"Hernö Old Tom Gin was released on the 20th of September 2014. Since then it has received a total of four Master medals at the Global Gin Masters, a Gold Outstanding at the International Wine and Spirits Competition (IWSC) 2015 and also World’s Best Gin at the World Gin Awards"
Saxat från Hernös hemsida.
Nej jag åsyftade deras standardbuteljering, deras London dry.Bra att du saxar från Hernös hemsida, synd bara att det handlade om fel sprit.
"Hernö Gin was released on the 1st of December 2012. During the spring of 2013 we were able to enter our gin at Global Gin Masters for the first time and received two Gold medals. Today Hernö Gin is the most awarded gin in Europe 2103–2017 and was honoured with the World’s best Gin 2017."Den vanliga heter bara Hernö Gin, Hernö Old Tom Gin är en annan och den artikeln som Sambuccashake pratade om handlade om Hernö Swedish Rose Gin.
Hernö Gin har vunnit priser(om man nu sätter något värde i det) bland annat senaste, kopiera in rätt information bara...
Ren eller i en GT?Som trådstartare flikar jag in min numera favoritgin alla kategorier: Belgiska Cockney Gin. Uppskattar massa olika gin, men fick jag bara dricka en vore det denna (ej sponsrat inlägg =))
Bra fråga. Som GT i traditionell stil med citron. Neutral Tonic.Ren eller i en GT?
Verkar tyvärr bara gå att beställa till Systembolag på västkusten...Bra fråga. Som GT i traditionell stil med citron. Neutral Tonic.