Yes!Nästa fredag vet du vad du ska plocka fram i alla fall
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Yes!Nästa fredag vet du vad du ska plocka fram i alla fall
Jag tycker ekobryggeriets kryddnejilkatonic gör sig bra. Blir en trevlig Jul-GT. Blandaded den tillsammans med hernös old tom och garnerade med apelsinskal och kanelstång (sistnämda mest för att det ser trevligt och juligt ut).Någon här som smakat?
Ställer mig tveksam till den med kryddnejlika. In flames varianten ska ha en ton av apelsin.
Bra samling!Fredag. Alla dessa val....
Bra kombos!Några vänner på besök ikväll, blir att bjuda på dessa tre. Personlig favorit i mitten tillsammans med FT.
Högkvalitetsgin båda!Leverans idag!
Ja, provade rokun i helgen hos en kompis som fått hem en innan mig, var nöjd med den!Högkvalitetsgin båda!
Spännande, återkom gärna med omdöme
Kommer närmare julhelgenSpännande, återkom gärna med omdöme
Den där måste testas framöver, både ginen och tonicen. Gillar både blodapelsin och rosmarin. Han verkar vara en genuin dryckesnörd Anders Fridén. Däremot blev jag inte impad av programledarens kunskap.Någon som hunnit testa?
Jag har smakat på tonicen, dock utan någon gin i.Den där måste testas framöver, både ginen och tonicen. Gillar både blodapelsin och rosmarin. Han verkar vara en genuin dryckesnörd Anders Fridén. Däremot blev jag inte impad av programledarens kunskap.
Jag är också mycket nyfiken på både ginen och tonicen!Den där måste testas framöver, både ginen och tonicen. Gillar både blodapelsin och rosmarin. Han verkar vara en genuin dryckesnörd Anders Fridén. Däremot blev jag inte impad av programledarens kunskap.
Jag har kört Thomas Henry tonic, blodgrape och ingefära.Vad blandar ni med Roku gin? Provade med Fever Tree och ingefärastavar.
Apelsinzest sade någon ovan? Fever tree där också eller?
Måste komma över en flaska rykö också..
Jag har kört Thomas Henry tonic, blodgrape och ingefära.
Men du har ju missat den bästa, Navy!Då ska vi se om den här hernö-hypen lever upp till sitt rykte
Återkom gärna med dina intryckDå ska vi se om den här hernö-hypen lever upp till sitt rykte
Och det säger du nu?! HahaMen du har ju missat den bästa, Navy!
Absolut! Det blir nog lite provsmakning imorgonÅterkom gärna med dina intryck
Nyfiken på Sloe. Gärna intryck från den.Då ska vi se om den här hernö-hypen lever upp till sitt rykte
De där kommer gå åt snabbt så du har snart anledning att komplettera med en Navy!Och det säger du nu?! Haha