Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hur är elderflower-tonicen? Har en flaska i kylen men har jour fram tills på måndag så jag får vackert vänta på min tur...God fortsättning!
Helt okej! Lite svårt att matcha bara men blev rätt gott med blåbär.Hur är elderflower-tonicen? Har en flaska i kylen men har jour fram tills på måndag så jag får vackert vänta på min tur...
Låter helt klart spännande, är jäkligt förtjust i fläder så jag har svårt att tro att jag inte skulle gilla denHelt okej! Lite svårt att matcha bara men blev rätt gott med blåbär.
Den är riktigt trevlig den där! Trodde den skulle sälja slut snabbt men ser att den fortfarande finns att beställa och även att köpa i en del butiker... Så passa på ni som inte har den!En liten Ö såhär kvällen innan nyår
Åhfan, jag har inte ens kollat. Trodde den var slut sen länge. Tack för tipset!Den är riktigt trevlig den där! Trodde den skulle sälja slut snabbt men ser att den fortfarande finns att beställa och även att köpa i en del butiker... Så passa på ni som inte har den!
Du kan inte gå fel där hur du än görDessa svåra fredagsval...
Tips: Undvik Red Bull-tonicen! Din gin är värd bättre sällskap...Dessa svåra fredagsval...
Tack. Har inte provat den än. Då kan jag blanda den med ful-gin och bjuda bort alltså?Tips: Undvik Red Bull-tonicen! Din gin är värd bättre sällskap...
Du kan inte gå fel där hur du än gör
Här blev det en Hernö Old Tom med FT
Men snyggt som tusan! Blev sugen bara därför.
Väldigt god. Fräsch och fin. Lite apelsin och granskott samt tydlig enbärssmak. Men det är nästan så att ginen Och tonicen tar ut varandra och är godare var för sig. Saknar lite sting. Ska testa ginen med FT nästa gång.
Den är så god som den ser ut även om jag kanske väntat mig lite mer bett. Måste ha blandat för svagtMen snyggt som tusan! Blev sugen bara därför.
Svårt att välja en favorit. Men Hernö Navy Strength, FT och citronzest är svårslaget.Vilken är eran favoritkombination när det gäller tonic, gin och garnityr. För egen del som jag redan kanske nämt är det tanqueray, fever tree indian tonic och röd grape.
Den har jag inte provat men då får jag göra det!Svårt att välja en favorit. Men Hernö Navy Strength, FT och citronzest är svårslaget.