Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Svårt! Men Wannborga gin, fever tree mediterranean och en simpel limeklyfta slår aldrig felVilken är eran favoritkombination när det gäller tonic, gin och garnityr. För egen del som jag redan kanske nämt är det tanqueray, fever tree indian tonic och röd grape.
Har flera favoriter men här är några av dem:Vilken är eran favoritkombination när det gäller tonic, gin och garnityr. För egen del som jag redan kanske nämt är det tanqueray, fever tree indian tonic och röd grape.
Vilken är eran favoritkombination när det gäller tonic, gin och garnityr. För egen del som jag redan kanske nämt är det tanqueray, fever tree indian tonic och röd grape.
Ingen ättika heller, hoppas jag.
Riktigt rolig reklam! Läste om just denna igår, tänker nog testa den.Oklart om den är god, men ett plus i kanten för reklamen Någon som testat den??
Funkar toppen i en Martinez. Finns i BS, 509:-.Oklart om den är god, men ett plus i kanten för reklamen Någon som testat den??
En bra gin, väl värd att prova.Oklart om den är god, men ett plus i kanten för reklamen Någon som testat den??
Hernö Navy, Gents Swiss Roots Tonic och Vanilj. Blandas 1:2, mycket is.Vilken är eran favoritkombination när det gäller tonic, gin och garnityr. För egen del som jag redan kanske nämt är det tanqueray, fever tree indian tonic och röd grape.
Samma gin här. Trevlig helgTrevlig helg!
...har alltid en kruka rosmarin (alltså en rosmarinbuske planterad i en lite större kruka) för att säkerställa att vi är självförsörjande på gt-tillbehör.
Gin och tacos.. fanns bara möglig(!) rosmarin i butiken. Var inte så sugen på att trycka ner det i glaset...
Det blir lätt för beskt med den tonicen. Men ginen såg spännande ut.
Nej, den här combon var inte god alls.
Byt tonic!
Old Tom-gin är ofta knepig att göra GT på, kollar man i Ginventory-appen så rekommenderar de Langleys Old Tom ”neat”, helt utan tonic och garnish.