Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bästa combon jag hittat även om jag inte är så välbevandrad. Nordic Tonic Water är tillverkat på Ven och tycker den är lagom laid back och låter den karakteristiska smaken av Hernö stå i fokus. Mycket gott!
I Skellefteå, tro det eller ej! Det finns en mycket välsorterad saluhall här med bl.a. en massa olika tonics.Som sommargäst undrar jag var du fick tag i tonicen? På ön eller i Landskrona?
https://www.malmotonic.com/shopNån med tips på var man kan köpa tonic på nätet till hyfsade priser?
Bor i en mindre stad där den enda premium tonicen som går att få tag på är Fever Tree och i bästa fall Fentimans...
Kanske en dum fråga, men vi i kör i vind!
Tonicen skall givetvis vara kyld, men hur gör ni med ginen? Låter ni den ligga i kylen eller frysen innan servering, eller tar ni den rumsvarm och blandar med kall tonic och is?
1/3 hernö
2/3 tonic
Citronzest
Njut!
Har inte provat överdrivet många olika men Fever-Tree gör en aldrig besviken...Blev en av varje tonic igår, men ingen vart en favorit. Vilken tonic är det som är bäst enligt tyckarna?
Provade någon ny alldeles just. Orkar inte kolla flaskan atm.Blev en av varje tonic igår, men ingen vart en favorit. Vilken tonic är det som är bäst enligt tyckarna?
Har inte provat överdrivet många olika men Fever-Tree gör en aldrig besviken...
Provade någon ny alldeles just. Orkar inte kolla flaskan atm.
Men fever-tree är överlägset bäst.
Håller helt med. Tillsammans med Bombay a match made in heaven. Måste bli en promenad till bolaget idag.Provade någon ny alldeles just. Orkar inte kolla flaskan atm.
Men fever-tree är överlägset bäst.
Och du, det kan bara bli bättreTjoho! Äntligen får jag posta här!
Mitt livs första GT!
En enkel Gordons, Schweppes tonic Walter, is och citron.
Supergott ju!
Dessa rekommenderas:Läste någonstans att man ska rocka GT i stora vinglas. (Läs: det här kommer spåra)
Du är på rätt spår nu...Läste någonstans att man ska rocka GT i stora vinglas. (Läs: det här kommer spåra)
Var är det där?Trevligt utbud, ska beta oss genom några
Det är på Bryggargatans cocktail bar. Kan rekommenderas om ni råkar vara i Skellefteå och sugna på GTVar är det där?