Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
9/4 eller 19/10 är väl internationella GT-dagen. De lärde lär tvista om vilket. Jag är all for att instifta ytterligare en! Eller finns det en enbart Gin-dag också?Internationella Gin dagen.
Firas med Monkey 47 i trädgården.
Internationella Gin dagen.
9/4 eller 19/10 är väl internationella GT-dagen. De lärde lär tvista om vilket. Jag är all for att instifta ytterligare en! Eller finns det en enbart Gin-dag också?
Finns en Gin dag också.9/4 eller 19/10 är väl internationella GT-dagen. De lärde lär tvista om vilket. Jag är all for att instifta ytterligare en! Eller finns det en enbart Gin-dag också?
Haha den där ska jag försöka lägga på minnet!”Jag har aldrig mött en kalori jag inte tyckt om” läste jag någonstans. Funkar för mig...
World Gin Day - 8 Juni
Finns en Gin dag också.
Finns en Gin dag också.
8/6 World Gin day.Blandar inte ihop det med Gin & tonic day?
October 19th, 2019 is...
International Gin & Tonic Day!
Vacker klocka!Internationella Gin dagen.
Just saw the "vodka" part now... oh well, something interesting for midsommar
Looking forward to trying this one!
En hel månad. Jini? Guni? Gini!Finns en Gin dag också.
I wanted one of those...
I wanted one of those...
Haha, det är lugnt! Ser grymt spännande ut.Ojdå, förlåt! Jag kommer besöka Israel igen in Augusti, nästan är din!
Vattenmelon såg trevligt ut, det har jag inte provat än!Fortsätter långhelgen med en ny bekantskap.
Ger frisk smak, lite som mango. Gott och somrigt.Vattenmelon såg trevligt ut, det har jag inte provat än!