Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Yes, jag har gjort det. Den är rätt bra! Inte supergod att dricka ren, men utmärkt i GT, Tom Collins och martini.Någon som testat?
Hur är den där? Alltid sneglat på den när man reser. Av någon anledning fastnar jag alltid vid den i taxfreebladet men aldrig testat!Blev en till!
Tycker den är god, speciellt med ingefära.Hur är den där? Alltid sneglat på den när man reser. Av någon anledning fastnar jag alltid vid den i taxfreebladet men aldrig testat!
Någon som testat?
Uppdatering: Testade den rent igen. Måste ha ätit nåt som påverkade smaken sist, för nu var den ju riktigt god! Inte alls så spritig som jag först upplevde den. Helt klart mindre påtaglig enbärssmak, det är själva grejen med Aviation, men nu kände jag lite toner av citrus och sötma.Yes, jag har gjort det. Den är rätt bra! Inte supergod att dricka ren, men utmärkt i GT, Tom Collins och martini.
Än så länge har jag bara kört klassiskt GT på Aviation med FT indian tonic och citron (på rekommendation av Ginventory). Ska testa lite jazzigare varianter framöver.