Fin klocka också!Lite OT, men likväl en hederlig Tom Collins .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fin klocka också!Lite OT, men likväl en hederlig Tom Collins .
Tack bäste bror. Ja, måste erkänna att jag är nykärFin klocka också!
Kul med fler ölänningar i ginträsket!Lokalproducerat!
Tydlig doft av dill men smakar mer gin än snaps. Synd också på den lite låga alkoholhalten som gör att den inte riktigt river till som jag önskar att en snaps ska göra.
Ska bli spännande att testa!
"For us akvavit is the Scandinavian gin, Stockholms Akvavit is infused with dill flower, caraway, fennel seeds, and elderflower. Also with classic gin botanicals such as juniper, and coriander to create the perfect marriage between akvavit and gin."
Håller med om att gamla flaskan var snyggare. Men innehållet är detsamma.Kul med fler ölänningar i ginträsket!
Ska köpa de nya nästa gång jag kommer ner
Edit: Gillade gamla flaskan bättre. Men det kanske är som alla säger att det är insidan som räknas!
Ingen charm om man inte åker och plockar en flaska själv i Borgholm Ursäkt att hälsa på päronen också!Håller med om att gamla flaskan var snyggare. Men innehållet är detsamma.
Tror de går att beställa hem till alla Systembolag numera...
Jungfrumått?Älskar mitt nya spritmått, loppisfynd
Kvällens GT blev en Hernö med Fentimans premium tonic och en slice citroncest. Trevlig fredag på er!
”Jag har aldrig mött en kalori jag inte tyckt om” läste jag någonstans. Funkar för mig...Njaa, tonic utan kalorier var ingen höjdare faktiskt...
Var inte det Mae West?”Jag har aldrig mött en kalori jag inte tyckt om” läste jag någonstans. Funkar för mig...