Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vadå ”driver krog”?!? Det är väl brukligt att anordna GTG’s om man har tillgång till krog!!?? :-O
Städade i vin och spritförrådet i källaren idag.
Hittade denna Gin. Varken jag eller sambon kan minnas var den kommer ifrån eller när..
Hittat ingenting på den om jag googlar.... Måste provas nån dag... När jag känner mig vågad.
Släng i lite rosmarin i den där så har du min favorit GTPink gin, lingon och fever Tree Mediterranean
Får testa. Brukar göra Napue, tranbär, feevertree och rosmarin.Släng i lite rosmarin i den där så har du min favorit GT
Stockholm bräneris pink gin med lingon, rosmarin och denna Tonic är min favorit GT, oslagbarFår testa. Brukar göra Napue, tranbär, feevertree och rosmarin.
Kul garnering där. Får fin färg ocksåSB Pink gin, schweppes tonic och rödbeta
Didn't see that one at Alko in Oulu, but picked up a couple others, Koskue Rye and Ägräs Abloom. Have you tried them? Any tips to garnish/tonic?Väljer och vrakar från köksträdgården
Köpte PyyGin på färjan från Sthlm, den är riktigt god, speciellt med apelsin och FT.Didn't see that one at Alko in Oulu, but picked up a couple others, Koskue Rye and Ägräs Abloom. Have you tried them? Any tips to garnish/tonic?