Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hmm, sounds like a good winter drink when warm. I would've got the regular variant but I've already tried that. It's very good.Köpte PyyGin på färjan från Sthlm, den är riktigt god, speciellt med apelsin och FT.
Jag har inte smakat Ägräs men Koskue har jag prövat och det är inte riktigt my cup of gin. Den är lite för rökig för min smak och tycker inte den passar i en GT. Neat eller med äppeljuice tycker jag funkar bäst. Kyrö har ett recept på sin sida
https://kyrodistillery.com/recipes/koskue-gin-juice/#
Yep, Napue är riktigt braHmm, sounds like a good winter drink when warm. I would've got the regular variant but I've already tried that. It's very good.
Svar ja! Dock för över lite drygt 1 månad sen, men minns att den var god. Har för mig att den serverades med en klassisk tonic från Fentimans och en skiva grapeNågon som provat den här?
Någon som provat den här?
Napue eller Roku är mina tips. Beställningsvara dock.Ska uppvakta en 50-åring som uppskattar gin (och jag begriper mig inte på det), tips på ngt runt en 509-hundring?