Gin mare, 499 spänn.Ska uppvakta en 50-åring som uppskattar gin (och jag begriper mig inte på det), tips på ngt runt en 509-hundring?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Gin mare, 499 spänn.Ska uppvakta en 50-åring som uppskattar gin (och jag begriper mig inte på det), tips på ngt runt en 509-hundring?
Tack, men den kunde jag inte hitta på bolagetGin mare, 499 spänn.
På ditt bolag eller inte alls?Tack, men den kunde jag inte hitta på bolaget
https://www.systembolaget.se/dryck/sprit/spirit-of-hven-navy-strength-3173902Ska uppvakta en 50-åring som uppskattar gin (och jag begriper mig inte på det), tips på ngt runt en 509-hundring?
Den där är bra! Sitter på lokala ginbaren just nu och dricker GT. För tillfället en Brooklyn men de har ett par olika Fourpillars i hyllan, bl.a. den där.
Dagens inköp i Helsingør!
Den där är bra! Sitter på lokala ginbaren just nu och dricker GT. För tillfället en Brooklyn men de har ett par olika Fourpillars i hyllan, bl.a. den där.
Mare finns i beställningssortimentet. Annars kan jag rekommendera skånska spritfabrikens gin, otroligt god!Tack, men den kunde jag inte hitta på bolaget
Ny tonic? Kanske man får ge Ekobryggeriet en till chans.Tanqueray, Eken Lavender Tonic av Ekobryggeriet, lime, citron och Enbär.
Gott.
Exklusiv för baren på Hilton Stockholm. Tror jag då baren heter samma.Ny tonic? Kanske man får ge Ekobryggeriet en till chans.
Fin garnering! Bör man göra något med kryddorna för att få ut smak om man använder färska kryddor?Kalevala, FT Mediterranean, rosmarin och oregano. Grymt god!
Fin garnering! Bör man göra något med kryddorna för att få ut smak om man använder färska kryddor?
Som @Lyden säger brukar jag bara daska dem mot handen eller en handduk några gånger för att få fart på oljorna. Örterna är mer för doften, de hinner inte avge så mycket smak.Fin garnering! Bör man göra något med kryddorna för att få ut smak om man använder färska kryddor?
Nu har du ingen granskott från Ekobryggeriet. Med Ekobryggeriet granskott, Tanqueray, citronzest & rosmarin är min favoritkombo. Gärna Tanqueray no 10.Var ska man börja?
Jo, granskott är med där. Ska testa den kombon sen. Lät bra. Började med tonic gurka för det har jag aldrig smakat förr.Nu har du ingen granskott från Ekobryggeriet. Med Ekobryggeriet granskott, Tanqueray, citronzest & rosmarin är min favoritkombo. Gärna Tanqueray no 10.
Så en vanlig besk från Ekobryggeriet duger mer än väl med den lineupen.
Det ser jag nu ja. Då är det bara blanda på!Jo, granskott är med där. Ska testa den kombon sen. Lät bra. Började med tonic gurka för det har jag aldrig smakat förr.
Släng i lite mald svartpeppar med gurkan ocksåJo, granskott är med där. Ska testa den kombon sen. Lät bra. Började med tonic gurka för det har jag aldrig smakat förr.
Med betoning på mald, måste vara nymald. Färdigmald är skräp.Släng i lite mald svartpeppar med gurkan också
Exakt!Med betoning på mald, måste vara nymald. Färdigmald är skräp.