Hehe, tack! Jag och Bernoulli råkar bo i närheten av varandra - men alla ICA kanske saluför denna? Får kika nästa gång jag handlar.Hit
Jag köpte på Ica Maxi...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hehe, tack! Jag och Bernoulli råkar bo i närheten av varandra - men alla ICA kanske saluför denna? Får kika nästa gång jag handlar.Hit
Jag köpte på Ica Maxi...
ICA caroli!Var?!?!?!!?! Älskar Hjortron mer än något annat i världen, typ.
Alla från Hernö, Gunpowder, Roku, Napue m.fl.Den gillar jag skarpt, dock partisk som skåning.. Vilka är det som slår den?
Nu blev man ju tvungen att beställa en!Åh fyfan så god denna var. Värt pengarna alla gånger! Som en promenad i en fuktig skog en midsommarnatt. Köp så länge den finns kvar! (Ej prövat med tonic och kommer nog inte göra det heller)
Ajdå - värt varenda krona när det är 2000:-/l. Verkar som det blir dyrt det här...Åh fyfan så god denna var. Värt pengarna alla gånger! Som en promenad i en fuktig skog en midsommarnatt. Köp så länge den finns kvar! (Ej prövat med tonic och kommer nog inte göra det heller)
Endast druckit på flight med SAS några gånger. Då fever tree Indian och citron. Fungerade bra. God gin.Nyss hemkommen från Bergen. Fick med mig denna.. som jag förstått det.. norska delikatess.
Några tips om hur den avnjuts bäst?
Jävligt bra chef.Fredagen vart genast lite bättre när chefen kom med detta
Rolig tonic? Inte sett den innan.Beställde GT av sambon. Hon levererade.
Lite spännande tonic. Dryckeriet TonicRolig tonic? Inte sett den innan.
Den är jättegod men såg nu att den inte finns kvar i Systembolagets sortiment. Hoppas det är tillfälligt.Denna var riktigt härlig!
Tur man har nära till kontinenten...Den är jättegod men såg nu att den inte finns kvar i Systembolagets sortiment. Hoppas det är tillfälligt.
Ja tyvärr kan jag inte påstå det sammaTur man har nära till kontinenten...
Grymt, blir nog att beställa en efter lön!Ja tyvärr kan jag inte påstå det samma
Däremot finns nu äntligen denna i beställnigssortimentet. En av mina absoluta favoriter
Den är borta för mig nu också. Jag har köpt den på bolaget tidigare.Har börjat en liten gin-samling varav jag blivit sugen på att införskaffa några favoriter. Skulle lägga till roku-gin men såg att den inte finns på systemet? Tidigare har jag köpt roku på flygplatser men hade för mig att den fanns även här?
Kombinera med en tripp till Köpenhamn.Har börjat en liten gin-samling varav jag blivit sugen på att införskaffa några favoriter. Skulle lägga till roku-gin men såg att den inte finns på systemet? Tidigare har jag köpt roku på flygplatser men hade för mig att den fanns även här?
Har varit nyfiken på Gunpowder. Hur skulle du beskriva den till doft och smak?Ja tyvärr kan jag inte påstå det samma
Däremot finns nu äntligen denna i beställnigssortimentet. En av mina absoluta favoriter