Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den är riktigt god, men mild i smaken. Inget för den förkyldeSka bli grymt kul att testa!
Ska bli grymt kul att testa!
Thomas Henry tycker jag också funkar.Jag gillar denna skarpt. Men det gäller att man hittar rätt tonic. Har provat både med Fentimans och med Schweppes lime (glasflaskorna såklart), det lirade inte alls. Verkar som att FT Med är det enda som funkar.
Gunpowder är faktiskt lite av en ny favorit för migGunpowder, ingefära, grape och ft
Kul, den är grymt god! Har bara hittat den i Irland men den finns kanske på Kastrup också?Gunpowder är faktiskt lite av en ny favorit för mig
Missade släppet pga ett möte som drog över...fick du tag i en?
Någon som lyckades klicka hem en flaska?
Missade släppet pga ett möte som drog över...fick du tag i en?
Jag köpte min på Larnacas flygplats på väg hem efter semesternKul, den är grymt god! Har bara hittat den i Irland men den finns kanske på Kastrup också?
Är den god rent? Har en flaska hemma oöppnadTanqurrey sevilla rent med is.
Jättegod tycker jag, jag upplever att apelsinsmaken kommer fram bättre.Är den god rent? Har en flaska hemma oöppnad