J.B.E.ZORG
Basic
Det här var riktigt gott!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja, har smakat blåbär också men det är fortfarande samma bismak som är genomgående för alla Ekobryggeriets tonicar (förutom möjligen In Flames)Testade blåbär nu idag, tyvärr ingen bild.
Den var sämre, väldigt konstgjord smak.
Har du druckit den också @StarMan?
Hög risk för malaria i Kamerun m.a.o.Ingen klocka (och ingen tonic) men detta är från när jag var på utbytestermin i Kamerun och beställde en GT. Fick ett fullt glas med gin. Var lite småsvårt att få ner
Hög risk för malaria i Kamerun m.a.o.
Lite det som var min poäng...Haha, ja dock hjälper det ju inte om man inte har någon tonic
Lite det som var min poäng...
Citadelle är grymma grejer! En av mina absoluta favoriter. Har dock endast testat standarden och Old Tom än så länge. Måste nog köpa hem resten av varianterna.Tar långhelg och premiärar secret-santa ginen med en fransk tonic!
Det där såg riktigt spännande ut.
Blodapelsinzest i glaset
Såg den nyligen på mitt lokala ICA och provade att köpa denna och två standard. Den vanliga tyckte jag var sämre än det jag brukar använda (FT, och Thomas Henry) men denna med grapefrukt var lite kul så kanske att köper den igen.kanske bara jag som är novis men aldrig sätt den tonicen tidigare. Hur är den om du jämför med andra lite bättre tonic?
Berätta! Och framförallt, hur får man tag i en flarra?
Instämmer, jag är också sugen på en flaska!Berätta! Och framförallt, hur får man tag i en flarra?
Helt grön på att göra GT. Bara så vi är på det klara med det.
Fick en gin när jag fyllde år och det här är den tredje som jag gjort. Mycket friskt
och gott!
Tack så mycket och tack för tipset ang. lime. Hade ingen citron hemma, men hittade en lime. Får ordna med en citron till nästa tillfälle.Mycket fin klocka du har!
Har inte sett den där ginen förut men jag skulle rekommendera citron eller annan citrusfrukt, min personliga åsikt är att lime och gin inte är en bra kombination. Vad använder du för tonic! Är du nybörjare finns det mycket att upptäcka där