Detta blev det för migKör en ny variant idag
Fick en likadan bok av syrran i julklapp, hojta om du hittar några favoriter.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Detta blev det för migKör en ny variant idag
Hmm, intressant med en alkoholfri gin!Någon som prövat?
Pretentiöst men också otroligt bra, väl värt ett köp tycker jag. Bra att veta är att flaskan har vinkork, kan vara lite meckigt om man ska återförsluta den många gångerNågon här som provat Old English Gin? Bra eller för pretentiöst? Är sugen att beställa en flaska..
Har inte provat den, men några andra märken av alkoholfria "gin". Inget som faller mig i smaken och har problem med prissättningen på dessa produkter, kan inte riktigt se hur man kan motivera den pengen. Alkohol är en så viktigt del i byggandet av smak så dessa "giner" blir något annat tycker jag, kul att prova men inget jag kommer att lägga mina pengar på. Sen om man ska vara petig så får inte gin vara alkoholfri per definitionNågon som prövat?
Har provat den.. Inte imponerad.Hmm, intressant med en alkoholfri gin!
Jahapp, det var tråkigt att höra. Då lägger jag hellre mina pengar på en Roku eller något annat trevligt istället!Har provat den.. Inte imponerad.
Inte speciellt mycket Gin över denna.
Alldeles för blek smakmässigt.
Lite blaskig citronsaft men hittar inte direkt något annat. Trodde på lite enbär... Men den har de döljt bra.
Det gör du helt rätt i.Jahapp, det var tråkigt att höra. Då lägger jag hellre mina pengar på en Roku eller något annat trevligt istället!
Ekobryggeriet hjortron. Inget jag köper igen. Men drickbar.
Testade blåbär nu idag, tyvärr ingen bild.Samma slutsats som när jag prövade den
Ska jag vara ärlig så har jag inte blivit jätteimpad av någon av smakerna från Ekobryggeriet tyvärrTestade blåbär nu idag, tyvärr ingen bild.
Den var sämre, väldigt konstgjord smak.
Har du druckit den också @StarMan?
Mina go to. Tidigare mycket granskott men nu har extra bitter seglat upp som favoriten.Ska jag vara ärlig så har jag inte blivit jätteimpad av någon av smakerna från Ekobryggeriet tyvärr
Granskott har jag också testat och den var iofs ganska schysstMina go to. Tidigare mycket granskott men nu har extra bitter seglat upp som favoriten.
Men många tycker som du. Vilka kör du oftast?