Inte så hemma på The Botanist men en tonic jag fått upp ögonen för (och nu finns på min Ica) är 1724. Röd grape eller koriander kanske?
Sitter med en likadan oöppnad Gin.
Har du hittat det ultimata att blanda den med?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Inte så hemma på The Botanist men en tonic jag fått upp ögonen för (och nu finns på min Ica) är 1724. Röd grape eller koriander kanske?
Brukar köra den utan garnityr tillsammans med gul FT, men röd grape är också gott.
Vad tror du om pris, 900 som sist?Missa inte 10:e februari! Andra delen av Hernö×Fourpillars samarbetet
Tja, kanske något billigare, den förra var ju 0,7l, den här är 0,5l. Kanske @Oljud kan avslöja?Vad tror du om pris, 900 som sist?
Oavsett, denna gång måste jag köpa en. Ångrat mig att jag inte köpte sist. Ibland är man snål...Tja, kanske något billigare, den förra var ju 0,7l, den här är 0,5l. Kanske @Oljud kan avslöja?
Tycker det är superspännande att den har notes of eucalyptus. Drack en Australiensisk gin för några veckor sen som hade eucalyptus vilket jag gillade mycket.
Vad tror du om pris, 900 som sist?
Blir jaga köp på den i februari.Missa inte 10:e februari! Andra delen av Hernö×Fourpillars samarbetet
Lysande, tack! Låter riktigt gott. Jag ska ha en flaska eller två.Om man ska tro länken jag hittade i reklameren... så inte allt för farligt...
Ja, blir att F5:a hem några flaskor den 10:e. Det verkar som de har bytt ut 4 av sina 8 vanliga botanicals till lingon, tasmansk peppar, akaciafrön och citronmyrten. Spännande!Oavsett, denna gång måste jag köpa en. Ångrat mig att jag inte köpte sist. Ibland är man snål...
Bör man hänga på låset på webben för att få tag i en tror du?
4/10 eller 5/10 vanligtvisSåg Hermö & Fourpillars serveringsförslag var 5 cl gin och 10 cl tonic.
Jag brukar blanda 6-8 cl gin och 20 cl tonic.
Hur brukar ni blanda?
Såg Hermö & Fourpillars serveringsförslag var 5 cl gin och 10 cl tonic.
Hur brukar ni blanda?
Och På Spåret! Bra fredagskväll
Såg Hermö & Fourpillars serveringsförslag var 5 cl gin och 10 cl tonic.
Hur brukar ni blanda?
4/10 eller 5/10 vanligtvis
Jag blandar ungefär 5/10.
Jag får antingen börja dricka starkare eller flera. Åtminstone testa. Jag är den enda i hushållet som gillar GT, tyvärr.Blandar oftast 5/10.
Har en sambo som inte gillade GT alls tidigare. Nu smakar hon på nästan alla mina GT. Så det kan vända fort.Jag får antingen börja dricka starkare eller flera. Åtminstone testa. Jag är den enda i hushållet som gillar GT, tyvärr.
Hon har smakat många gånger, speciellt när jag köper hem en ny tonic. "Nej, usch, så beskt" samtidigt som hon gör en min som om hon smakat på det värsta någonsin.Har en sambo som inte gillade GT alls tidigare. Nu smakar hon på nästan alla mina GT. Så det kan vända fort.
Och blandar man 5/10 måste man ju ta två. Annars får man ju hälla ut halva Tonicen
Jag kör som dig.. 6-8/20Såg Hermö & Fourpillars serveringsförslag var 5 cl gin och 10 cl tonic.
Hur brukar ni blanda?
Åtminstone en i mängden.Jag kör som dig.. 6-8/20
Givet!Och På Spåret! Bra fredagskväll