Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Var tvungen att pröva. Färsk mango. Trevlig smak helt klartBästa garnering enligt experter ska vara tro det eller ej Mango! Jag har provat med frun frysta bitar hon köpt till smoothie och det funkar faktiskt
Var också tvungen att testa. Mycket bra! Tack för tipset!Var tvungen att pröva. Färsk mango. Trevlig smak helt klart
Vem vann matchen?Kvällens landskamp: Eva från Mallorca möter i mina ögon kanske världens bästa gin: Terroir. Som att dricka doften av kalifornisk skog. (Love or hate, har jag märkt...)
...oavgjort pga extremt oenig jury. Den andra jurymedlemmen saknar dock trovärdighet då hon röstade på Eva och dessutom heter så. Inte OK!Vem vann matchen?
Bulldog är helt ok. De andra har jag inte smakat.Har chansat hej vilt och beställt lite gin till en resa som kommer snart. Någon som provat någon av dessa och vill ge ett utlåtande?
Flaskan SER UT som spolarvätska men absolut inget fel på Bombay. Lite försiktig i stilen och mycket citron, bra till en fräsch GT.Är det spolarvätska som frun försöker förgifta mig med eller?
Någon som testat denna?
Om någon testat Bombay?Är det spolarvätska som frun försöker förgifta mig med eller?
Någon som testat denna?
Perfekt då törs jag prova utan att få frätskador i halsenFlaskan SER UT som spolarvätska men absolut inget fel på Bombay. Lite försiktig i stilen och mycket citron, bra till en fräsch GT.
Den helt klar bästa du testat så här långt baserat på din historik i denna tråden.Perfekt då törs jag prova utan att få frätskador i halsen
Låter bra!Den helt klar bästa du testat så här långt baserat på din historik i denna tråden.
Var finns den? ej systembolaget antar jagKör denna ikväll tillsammans med fever tree, lime och peppar
Tyvärr finns den inte ens i beställningssortimentet på systemet. Jag köpte den på flygplatsen i Dublin.Var finns den? ej systembolaget antar jag
Bra val! Både Naupe och Roku är riktigt bra, de andra två också förstås (iofs partisk i frågan). Återkom gärna med en liten notering om vad du tyckte om alla fyraDet var dags att fylla på förrådet, så jag bunkrade lite igår. Idel nya sorter. Ska bli skoj att testa.
Gott! Prova med frysta lingon och vaniljExperimenterar hej vilt.. Hernö och Schweppes med jordgubbar och granatäpple.
Förvånansvärt gott