007
Silver
Eller frysta Havtorn. MumsGott! Prova med frysta lingon och vanilj
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Eller frysta Havtorn. MumsGott! Prova med frysta lingon och vanilj
Jag är sugen på att jaga rätt på en flaska Swedish Rose Gin också.Bra val! Både Naupe och Roku är riktigt bra, de andra två också förstås (iofs partisk i frågan). Återkom gärna med en liten notering om vad du tyckte om alla fyra
Det finns i frysen! Får bli nästa testEller frysta Havtorn. Mums
Ja, den är riktigt bra. Utsedd till bästa London Dry Gin 2017 av IWSC. Trist med frakten från England bara.Jag är sugen på att jaga rätt på en flaska Swedish Rose Gin också.
Bara lite drygt att man måste beställa från England.
Hade kört på Fever Tree. Säkert kort och lätt att få tag på.Hej alla proffs!
Ska köra krocket och GT med polarna på lördag.
Har Hernö och Hendricks gin. Vilka Tonics är bäst till dessa?
Håller med, det är en bra allround-tonic som fynkar bra till båda. Med fritt spelrum skulle jag dock välja Gents Tonic, kan dock vara lite knölig att få tag på.Hade kört på Fever Tree. Säkert kort och lätt att få tag på.
Den körde jag för någon dag sedan, fast med Ekobryggeriets rabarbertonic.Hernö, Fever Tree och rabarber
Det måste testas!Den körde jag för någon dag sedan, fast med Ekobryggeriets rabarbertonic.
Satt just och grubblade lite över alla som dricker drinkar i vinglas...
Behöver införskaffa ett par GT glas känner jag.
Ett vinglas av större modell funkar utmärkt till en GT.Satt just och grubblade lite över alla som dricker drinkar i vinglas...
Typ ett bourgogne-glas, javisst men övriga... Njaee, inte optimalt för min del.Ett vinglas av större modell funkar utmärkt till en GT.
Jag gillar Hendricks ren på is. Hoppades mycket på Hernö, Kyrö Napue och Roku, men av dessa var det bara nog bara Roku som hamnar i glaset på det sättet. I alla fall initialt. Hendricks är fortfarande favoriten ren.Någon som kan tipsa om en gin som är god med bara några isbitar ?