• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Internationella Gin & Tonic (och klock-)-dagen

Bra val! Både Naupe och Roku är riktigt bra, de andra två också förstås (iofs partisk i frågan). Återkom gärna med en liten notering om vad du tyckte om alla fyra :)
Jag är sugen på att jaga rätt på en flaska Swedish Rose Gin också. :)
Bara lite drygt att man måste beställa från England.

Hej alla proffs!
Ska köra krocket och GT med polarna på lördag.
Har Hernö och Hendricks gin. Vilka Tonics är bäst till dessa?

0637446C-3FAA-4B61-A868-1097BAE99BAC.jpeg
Prövade gurka efter insp av @Jonaz. Gott, men är nog för inkörd på citron ändå.:cool:

Upptäckte att den lokala ICA-butiken utökat sitt utbud av premium tonic och köpte några flaskor av Fever-Tree Aromatic som jag inte testat tidigare.

Tips på någon gin som parar sig extra bra med denna?

4A594E06-503B-4D3A-9EFF-CC209D04BF6D.jpeg

Om ni har vägarna förbi Rom kan jag rekommendera ett stop på The Gin corner som huserar med fyra hyllor fulla av gin.
Mkt trevlig och nördig person bakom disken givetvis.
DA382F3B-81C3-4AF8-B7DF-22620950DEB3.jpeg

Nedan: Två av hyllorna där bartendern tyckte att en Plymouth Gin borde finnas i var man hem som en bas.
C9092819-3ED7-42DD-80A6-011176480FD1.jpeg

Ja det här var ju ingen bra tråd att besöka en varm och skön torsdag kväll, så nu står det en anspråkslös bulldog med enklare tonic på bordet, sparar de bättre grejerna till imorrn :cool:

Tillbaka
Topp