• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Internationella Gin & Tonic (och klock-)-dagen

Framfall

Omega
Är det fredag så är det! Utan krusiduller!
2989FD7E-186E-4B67-81A8-90CC598A7181.jpeg
 

StarMan

KS Explorers Club
2-Faktor
@Lyden har ni tappat bort min beställning eller diskrimineras norrländska bolag? Beställde på releasedagen och inte fått något mess om att den kommit än.
 

StarMan

KS Explorers Club
2-Faktor
Efter många om och men hittade bolaget min flaska efter att först kommit tillbaka med "vi hittade en sån men bokat i ett annat namn" @Jeser90 ? :D

Bra första intryck, tydlig smak av lingon vilket jag gillar och det gifter sig otroligt bra med rosmarinen och FT mediterranenan. Påminner om en av mina andra favvo gins, Napue. Bra jobbat @Lyden !
20200314_213303.jpg
 

Lyden

Panerai
Efter många om och men hittade bolaget min flaska efter att först kommit tillbaka med "vi hittade en sån men bokat i ett annat namn" @Jeser90 ? :D

Bra första intryck, tydlig smak av lingon vilket jag gillar och det gifter sig otroligt bra med rosmarinen och FT mediterranenan. Påminner om en av mina andra favvo gins, Napue. Bra jobbat @Lyden !
20200314_213303.jpg

Fan va kul att höra, det glädjer oss verkligen! :)
 

Jeser90

Vacheron
2-Faktor
Efter många om och men hittade bolaget min flaska efter att först kommit tillbaka med "vi hittade en sån men bokat i ett annat namn" @Jeser90 ? :D

Bra första intryck, tydlig smak av lingon vilket jag gillar och det gifter sig otroligt bra med rosmarinen och FT mediterranenan. Påminner om en av mina andra favvo gins, Napue. Bra jobbat @Lyden !
20200314_213303.jpg
Haha! Det var det jävligaste...
Min kom förra fredagen, men inte testat den innan ikväll. Vilket namn som stod på beställningen vet jag inte! Kanske stal jag din? ;) Skönt att det löste sig!
 
Topp