• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Internationella Gin & Tonic (och klock-)-dagen

Hitsville

Omega
2-Faktor
Äntligen :cigar:

IMG_20200306_143459.jpg
 

Lyden

Panerai
42BB428B-FF5C-4D24-B769-84A9F7B50729.jpeg

Kör på en personlig favorit när det kommer till vår egna,
• 5cl Lydén Distillery Dry Gin
• 10cl Ekobryggeriet Granskott
• En kvist rosmarin
• Lingon


För er som har svårt för Ekobryggeriets Granskott kan jag även rekommendera Three Cents Tonic Water
 
Senast ändrad:

Arvis

Cartier
2-Faktor
Gick på rekommendation av tonic, men det här är verkligen inte min smak! Hann med en sipp på ginen rent, smakade fräscht, härligt med citrus. Ser fram emot nästa GT, med annan kombo.
79ACE970-72D6-43DE-95CE-01A2C9E36C9A.jpeg
Nu testad både rent och som GT.
Mycket smak då man dricker den rent. En smakbomb med lite spritig avslutning.
Riktigt trevlig som GT. Testade med Eko Granskott nu. Som inte är min favorit tonic.
Ser fram emot fler tester med annan tonic.

IMG_20200306_211406.jpg
Inte testat med Lydén men personligen tycker jag EB sabbar allt, oavsett variant.
 

Azaz

Panerai
Pledge Member
2-Faktor
42BB428B-FF5C-4D24-B769-84A9F7B50729.jpeg

Kör på en personlig favorit när det kommer till vår egna,
• 5cl Lydén Distillery Dry Gin
• 10cl Ekobryggeriet Granskott
• En kvist rosmarin
• Lingon


För er som har svårt för Ekobryggeriets Granskott kan jag även rekommendera Three Cents Tonic Water
Blev en lyden ikväll! Tog den med en fentiman oriental yuzo. Blev gott men matchningen kanske inte va hundra, det va det som fanns hemma i lådan.. Smakade den rent också och tycker att det va en härlig smak på den!
 
Topp