Vad har du blandat med?Just den som jag nämnde några poster upp. Riktigt kul och god gin!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad har du blandat med?Just den som jag nämnde några poster upp. Riktigt kul och god gin!
Swedish Tonic mest, men har även gjort Tom Collins på den.Vad har du blandat med?
Ser sjukt spännande ut, den kanske man ska beställaSwedish Tonic mest, men har även gjort Tom Collins på den.
Den är god! Jag kör på sirap och tillsätter eget bubbel.Ser sjukt spännande ut, den kanske man ska beställa
Jag är redo för gemensam KS GT ikväll jag med.Äntligen
Är också för den idag, hämtade flaskan nu, tyvärr jobbar man ju till 22 dockJag är redo för gemensam KS GT ikväll jag med.
Men va f..n !Äntligen
Det ska bli spännande att höra allas omdömen. Bilder gott folk! Jag ska hämta ut mina flaskor imorgon.Man börjar ana kvällens tema
Lovar - om en vecka när min beställning levererasÅterkom gärna vad ni tycker om Ginen!
Same, same..... fick bli en Hernö istället.Lovar - om en vecka när min beställning levereras
Återkom gärna vad ni tycker om Ginen!
Gick på rekommendation av tonic, men det här är verkligen inte min smak! Hann med en sipp på ginen rent, smakade fräscht, härligt med citrus. Ser fram emot nästa GT, med annan kombo.
Inte testat med Lydén men personligen tycker jag EB sabbar allt, oavsett variant.Nu testad både rent och som GT.
Mycket smak då man dricker den rent. En smakbomb med lite spritig avslutning.
Riktigt trevlig som GT. Testade med Eko Granskott nu. Som inte är min favorit tonic.
Ser fram emot fler tester med annan tonic.
I måndags 13.01.58.När beställde ni?
Samma för mig, en minut efter beställning växlade det till ”under behandling”, sedan inget. Beställde också i måndags.I måndags 13.01.58.
Sedan 13.03.00 är den under behandling.
Jag håller helt med dig!Inte testat med Lydén men personligen tycker jag EB sabbar allt, oavsett variant.
Inte hittat nån Eko Bryggeriet som är bra. Samma konstiga biasmak i allaGick på rekommendation av tonic, men det här är verkligen inte min smak! Hann med en sipp på ginen rent, smakade fräscht, härligt med citrus. Ser fram emot nästa GT, med annan kombo.
Blev en lyden ikväll! Tog den med en fentiman oriental yuzo. Blev gott men matchningen kanske inte va hundra, det va det som fanns hemma i lådan.. Smakade den rent också och tycker att det va en härlig smak på den!
Kör på en personlig favorit när det kommer till vår egna,
• 5cl Lydén Distillery Dry Gin
• 10cl Ekobryggeriet Granskott
• En kvist rosmarin
• Lingon
För er som har svårt för Ekobryggeriets Granskott kan jag även rekommendera Three Cents Tonic Water
Tjusigt! Hur va botany bay, ångrar lite att jag inte köpte denBlev en till ikväll...
Botany bay FT och blodapelsin.
Botany Bay är sjukt bra.Tjusigt! Hur va botany bay, ångrar lite att jag inte köpte den