Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Underbar bild.Solen lockade för mycket idag...
Fick jag bottensatsen?Batch 1 består av ca 550 flaskor
Fick jag bottensatsen?
Hur många blev det till slut?
När kmr batch nr2? Missade första...Vill bara säga ett stort TACK! Det glädjer mig och @Fender59 att höra att ni uppskattar vår gin!
När kmr batch nr2? Missade första...
Kul att du vågade använda dill! Vi gjorde faktiskt en Tom Collins med den, eller Dill Collins rättare sagt, gott.Vågar man mixa en GT på Hernö 1891 eller är det mer snapsmaterial?
edit: tog mod till mig, mixade en med FT och toppade med dill. Funkade alldeles utmärkt!
Sipsmith, vanliga fever tree och en rejäl skiva skal av grapefrukt som pressas över.Dags att skaffa sig lite ny bekantskaper!
Någon som har bra tips på rak arm?
Jag som var övertaggad på Harahorn..Sipsmith, vanliga fever tree och en rejäl skiva skal av grapefrukt som pressas över.
Harahorn har jag bara druckit på SAS med fentimans Tonic och citron. Gott men inte något överväldigande.
Det var på ett flyg, I ett plastglas, med väldigt lite is och i tjänsten. Så omständigheterna var inte optimala.Jag som var övertaggad på Harahorn..
En GT i tjänsten är ju ändå fintDet var på ett flyg, I ett plastglas, med väldigt lite is och i tjänsten. Så omständigheterna var inte optimala.
Men den är garanterat bra. Är väl en del i tråden som druckit.