• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Internationella kändisars klockor

Alarik

Audemars
2-Faktor
vissa slipper kön ;)
pew.PNG
Vem är detta?
 

Clark Kent

Patek
2-Faktor
Hmmmm, låter väldigt osannolikt att man missat honom, men men.

Handlar om kontext. Jag vet vem han är, men om du postar en bild där han halvt täcker ansiktet och utanför hans skrå är det kanske inte helt konstigt att man missar vem det är då han har ett väldigt generiskt utseende som passar på merparten av alla gamers/influencers/hipsters.

Dessutom i en tråd för internationella kändisar som gör att minnesbanken för svenska kändisar inte är det första som man går till.
 

mofo

Audemars
2-Faktor
Handlar om kontext. Jag vet vem han är, men om du postar en bild där han halvt täcker ansiktet och utanför hans skrå är det kanske inte helt konstigt att man missar vem det är då han har ett väldigt generiskt utseende som passar på merparten av alla gamers/influencers/hipsters.

Dessutom i en tråd för internationella kändisar som gör att minnesbanken för svenska kändisar inte är det första som man går till.

Hade inte heller en susning om vem det var. Det är väl toppen och trevligt för tråden om man skriver med namn när man postar då det uppenbarligen skiftar i kändiskunskap :)

Du skriver att du inte vet vem det är i ett inlägg och sen att du vet vem det är längre ner....:banghead:
 

Clark Kent

Patek
2-Faktor
Du skriver att du inte vet vem det är i ett inlägg och sen att du vet vem det är längre ner....:banghead:

Du kan ta det lugnt med huvudbumpandet i väggen :) Jag visste inte vem det var enbart baserat på bilden och jag tyckte att jag förklarade tydligt varför jag missade det, men jag vet vem han är. Är det ok att jag formulerade mig slarvigt i första inlägget eller blir det en ny arg gubbe nu? ;)
 

mofo

Audemars
2-Faktor
Du kan ta det lugnt med huvudbumpandet i väggen :) Jag visste inte vem det var enbart baserat på bilden och jag tyckte att jag förklarade tydligt varför jag missade det, men jag vet vem han är. Är det ok att jag formulerade mig slarvigt i första inlägget eller blir det en ny arg gubbe nu? ;)
Absolut inte, jag blev bara förvånad att folk inte visste vem han var, men alla har vi olika intressen, inte för jag är Felix största fan, men jag vet vem han är och tycker han är lite underhållande.

Men händanefter så skriver jag ut namn för att vara safe.
 
Topp