Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Gagatsvart Iphone 7 128Gb finns att hämta idag på Apple Store i Täby. Surt att bo i bonnhålan Göteborg som bara har Macforum.
jag kan ta den för 7kAlltså det är den man ska ha. Jag dör snart om jag inte blir av med den mattsvarta.
MEN NEJ! Orättvist!Man är som ett barn på julafton med ny lur
För övrigt är den mattsvarta snyggare än den blanka
Den är fantastisk, den som väntar på något gottMEN NEJ! Orättvist!
Bu. (jag är dödligt less på min 5S just nu)Den är fantastisk, den som väntar på något gott
Där gick det fort! Har dock leveransen bokad till imorgonMan är som ett barn på julafton med ny lur
För övrigt är den mattsvarta snyggare än den blanka
Den blanksvarta verkar helt värdelös för dagligt bruk.Glad att jag inte köpte gagatsvart.
Kul med vatttentestar också. Verkar klara en hel del.
Mattsvart 7+, 128 och 256, finns för avhämtning i Apple-butiken i Helsingborg om någon är sugen.Gagatsvart Iphone 7 128Gb finns att hämta idag på Apple Store i Täby. Surt att bo i bonnhålan Göteborg som bara har Macforum.
Jag kan köpa det åt dig på Apple store imorrn om du vill!Någon som har hittat Apples egna läderskal till iPhone 7 i Stockholm? Förstår inte varför de inte skickas samtidigt till butikerna
Täby? Hade ju varit helt underbart. Svart läder!Jag kan köpa det åt dig på Apple store imorrn om du vill!
Planen är att sticka dit imorrn förmiddag, messar om det!Täby? Hade ju varit helt underbart. Svart läder!
Enda gången det är en nackdel att bo i Stockholm...Mattsvart 7+, 128 och 256, finns för avhämtning i Apple-butiken i Helsingborg om någon är sugen.
Lite lustigt hur Apple prioriterar. Köpkraften måste vara enormt mycket större i den kungliga huvudstaden än den där danska förorten!Enda gången det är en nackdel att bo i Stockholm...
Det är nog precis därför den är slut i StockholmLite lustigt hur Apple prioriterar. Köpkraften måste vara enormt mycket större i den kungliga huvudstaden än den där danska förorten!
Verkar vara mycket begränsad tillgång överallt, förutom på Apples hemsida. Mycket märkligt, skal har de rimligtvis haft minst ett år på sig att tillverka.Det är nog precis därför den är slut i Stockholm
Just därför borde Täby få 90% av tilldelningen. Bönderna har ju precis packat upp sina 6SDet är nog precis därför den är slut i Stockholm
Vet det och menar att de säkert fått störst delen! Men människor i tjockhult köper direkt medans bönderna håller sig undan!Just därför borde Täby få 90% av tilldelningen. Bönderna har ju precis packat upp sina 6S
Hur många av er som köpt Ip7 , har märkt av "Hissgate" problemet ?
http://tv.aftonbladet.se/abtv/articles/138839
Hur många av er som köpt Ip7 , har märkt av "Hissgate" problemet ?
http://tv.aftonbladet.se/abtv/articles/138839
Haha sorry , förmodligen är det inte så många lurar det handlar om. Annars hade väl KS medlemmarna som köpt, redan börjat gnälla om deHar inte hört något men kommer säkert att göra det framöver tack vare att du upplyste mig om problemet.
Inte hittat något annat, men å andra sidan är det inte så långt med RoslagsbananFinns det nått ställe i stan som säljer Iphones läderskal eller måste man ut till täby?