Oew
Guld
Fan ocksåInte hittat något annat, men å andra sidan är det inte så långt med Roslagsbanan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fan ocksåInte hittat något annat, men å andra sidan är det inte så långt med Roslagsbanan
Ring till Digital Inn, de brukar vara snabba att få in tillbehör om jag inte minns felFan också
Gick precis till deras butik men de hade bara ett rött silikonskalRing till Digital Inn, de brukar vara snabba att få in tillbehör om jag inte minns fel
Äh va f**n...har du fått din??!?!!? Jag får nöjt sitta o pilla på skalet i väntan på minÄntligen! Känns helt rätt med + och mattsvart
Skickade ett argt mail till Telia efter att de för andra gånger sköt upp leveransen, fick inget svar men väl en telefon 2 dagar senareÄh va f**n...har du fått din??!?!!? Jag får nöjt sitta o pilla på skalet i väntan på min
Skickade ett argt mail till Telia efter att de för andra gånger sköt upp leveransen, fick inget svar men väl en telefon 2 dagar senare
Loggade in på mitt Telia och tryckte sen på kontakta ossNytt
VA?!?! Vart mejlade du?
Gjort det åxå nu...hoppas på samma bemötande du fickLoggade in på mitt Telia och tryckte sen på kontakta oss
Loggade in på mitt Telia och tryckte sen på kontakta oss
Det fungerade
Nope :-(Blev det någon "plåster på såren" present?
Nog tyvärr ganska bra globalt tryck nu, var har du beställt?Har en två år gammal 6+, ska således bli jäkligt trevligt med 7+. Det där med leveranstider är dock verkligen ett jäkla härke; beställde i förrgår med beräknad leveranstid 7-8 veckor
Man kan ju hoppas att de får in mer och tidigare än beräknat..
Tele2..Nog tyvärr ganska bra globalt tryck nu, var har du beställt?
Jag är grymt nöjd, hade vanliga 6an innan men plus känns helt rätt!Ni som kör iPhone 7+, är ni nöjda? Jag hade en iPhone 6+, sen "vanlig" iPhone 6S och nu initialt skaffade jag en iPhone 7 men överväger att gå över till en +.
Var samma för mig. Beräknad leverans 4-10/10 men fick ett sms i går om att UPS var på vägNär kollade på min leveransinformation igår stod det att beräknad leverans var 4/10. Idag vid lunch fick jag ett sms att telefonen fanns att hämta!
Låter som om du är enig med de flesta recensenter; en riktigt bra telefon, men ingen "wow" gentemot föregångaren. Hoppas som sagt för egen del att lyftet känns större då jag går från 6+ och inte en 6S+..Var samma för mig. Beräknad leverans 4-10/10 men fick ett sms i går om att UPS var på väg
Nu ska jag vara lite tråkig men det här var nog bland de tråkigare uppdateringar jag gjort av mobiltelefon.
Visst, den har två kameror, är vattentät och snabbare än föregångaren men vid dagligt användande känns det inte som man bytt mobil.
Önskar att Apple gjort något som fick IP7 att kännas som en ny mobil.
Gillar att fota med mobilen så det jag ser framemot är mjukvaruuppdateringen med porträttläget för IP7+Låter som om du är enig med de flesta recensenter; en riktigt bra telefon, men ingen "wow" gentemot föregångaren. Hoppas som sagt för egen del att lyftet känns större då jag går från 6+ och inte en 6S+..
Var samma för mig. Beräknad leverans 4-10/10 men fick ett sms i går om att UPS var på väg
Nu ska jag vara lite tråkig men det här var nog bland de tråkigare uppdateringar jag gjort av mobiltelefon.
Visst, den har två kameror, är vattentät och snabbare än föregångaren men vid dagligt användande känns det inte som man bytt mobil.
Önskar att Apple gjort något som fick IP7 att kännas som en ny mobil.
Jag hade provat 5kLämpligt pris att ta för en 6S+ på 64GB, 1 år gammal, med bruksspår på skärm men baksida som ny pga fodral?
Ni som kör iPhone 7+, är ni nöjda? Jag hade en iPhone 6+, sen "vanlig" iPhone 6S och nu initialt skaffade jag en iPhone 7 men överväger att gå över till en +.