Men då hängde du ju egentligen inte på låset. Egentligen
Nä, och det jävla misstaget får jag äta upp nu. Jag är inte bitter. Helvete!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Men då hängde du ju egentligen inte på låset. Egentligen
Kan inte vara mer nöjd med min Sony Xperia Z3 Compact. Bland det bästa jag gjort att lämna Apple. Blir ännu bättre när Android Lollipop kommer och när man kan börja spela PS4. Batteritiden är galen. Lira PS4 en hel dag skulle man klara utan problem. Ligger på 2 dagar och ca 2-5 tim batteritid nu och då spelar jag en del större spel som dead trigger, ca 2,5 tim spotify och 5-6 skärmtid
Funkar fint i kavajficka eller bröstficka på skjortan. Är ju gubbe så stor skärm är bra för läsbarheten ....En fråga ni som går med plus överlag.
Jag vet allt som är bättre med den men är inte storleken en nackdel i vardagen?
tvåhandsfattning så fort det ska skrivas sms. man når inte överallt på skärmen (såvida du inte har monsterhänder) och den största nackdelen för mig... Vart fan gör man av den när man inte använder den? Knappast i fickan? Gå omkring med den som kuvertväska?
Nyfiken
Roséguld? Eller guld?
Har en 5s du kan få köpa om en vecka eller tvåJag kan tänka mig att byta upp mig från min Iphone 4 till en 5a
Fick bli en mattsvart 256 GB i väntan på min gagatsvarta 128 GB.
Flippa den till mig billigt sen dåFick bli en mattsvart 256 GB i väntan på min gagatsvarta 128 GB.
Vart köpte du den?Fick bli en mattsvart 256 GB i väntan på min gagatsvarta 128 GB.
Flippa den till mig billigt sen då
Vart köpte du den?
Må så vara. Men kommer du att hantera telefonen med silkesvantar? Det var ju sjukt så mycket fingeravtryck provtelefonen hade efter att någon hade pillat på den. (avtorkad dessförinnan)Måste säga att den mattsvarta verkligen är ful jämfört med den blanksvarta.
Må så vara. Men kommer du att hantera telefonen med silkesvantar? Det var ju sjukt så mycket fingeravtryck provtelefonen hade efter att någon hade pillat på den. (avtorkad dessförinnan)
Höll i en mattsvart 7:a i går. Riktigt läcker och den påminde inte så mycket om iPhone 3G som den blanksvarta verkar göra.Måste säga att den mattsvarta verkligen är ful jämfört med den blanksvarta.
Det går bra nu @Guskleto , kanske skulle skola om mig till snickare jag med
Imorgon tycker du tvärtom!Måste säga att den mattsvarta verkligen är ful jämfört med den blanksvarta.
Imorgon tycker du tvärtom!
Bytte till rosé denna gångRoséguld? Eller guld?
Fick samma sms igår vid 17-tiden. Men kollar man leveranstatusidan är det inte upppdaterat. Jag är kall inför det där nu, undviker att bli mer besvikenFår min mattsvarta sjua snart, den är skickad från tele2! Fått någon uppdatering @vikgul ?
Sjuan är verkligen snabb och hemknappen är vad den borde varit från början. Spontant känns batteritiden inte speciellt bra men det kanske ger sig efter några laddningar.