Finns gott om telefoner här i Gbg om man inte måste ha en svart eller blanksvart.Telefonjäveln är ju slut ÖVERALLT...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Finns gott om telefoner här i Gbg om man inte måste ha en svart eller blanksvart.Telefonjäveln är ju slut ÖVERALLT...
Köpe en Note 7 istället. Den kan iofs börja brinna och är knappt hälften så snabb som IP7 men du behöver nog inte köaTelefonjäveln är ju slut ÖVERALLT...
"Måste" ju ha en svart. Eller kanske en guld.Finns gott om telefoner här i Gbg om man inte måste ha en svart eller blanksvart.
Samsung har jag haft en gång. Aldrig igenKöpe en Note 7 istället. Den kan iofs börja brinna och är knappt hälften så snabb som IP7 men du behöver nog inte köa
Samma här. Tog en på prov från Tele2 i ett par dagar och det kan fortfarande ge mig mardrömmar. Vilket sunk!Samsung har jag haft en gång. Aldrig igen
Finns både roséguld och guld i lager på macforum."Måste" ju ha en svart. Eller kanske en guld.
Plus modellen också ?Finns både roséguld och guld i lager på macforum.
Knep en mattsvart, vanlig 7a i butik i fredags när jag förlängde mitt abb.Telefonjäveln är ju slut ÖVERALLT...
Tror inte plus finns i något land. Ingen jag känner har fått leverans och jag beställde 09:05 och får i oktober...Plus modellen också ?
Tror inte plus finns i något land. Ingen jag känner har fått leverans och jag beställde 09:05 och får i oktober...
Jodå, såg en tjej på Telia i fredags som hämtade ut sin.
Précis , har också hört att dom har svårt att få fram plus lurar tyvärrTror inte plus finns i något land. Ingen jag känner har fått leverans och jag beställde 09:05 och får i oktober...
Två i skåne och en i Täby, alldeles för få. Hoppas de kan köra igång bygget i Kungsan snart. Gbg borde ju ha fet butik i city. Fast det där med leveranser hade nog inte hjälpt. Har beställt två st 256 plus, en jet black 49 dagar... och en rose 4-5v. Tröttsamt lång lev.tid.WTF! Varför finns ingen äpplestore i Götlaborg!?
WTF! Varför finns ingen äpplestore i Götlaborg!?
Är det värt att slå till på en 7? Kör en 5s som börjar bli riktigt sliten nu och funderar om jag bara ska ta en 6s istället för en 7, är skillnaden verkligen så stor?
Ringer, smsar, lyssnar på musik och fotar då och då med telefonen.
Står ej tillgänglig idag? Hmm.
Jag gick från 6 till 7. Känns det nytt och fräscht? Nej. Hade jag haft 6S så hade jag inte uppgraderat.
Bättre kamera i 7:an, hur viktigt är resultatet för dig när du fotar?
En 7:a kostar 1200 kr mer än en 6s med samma lagringsyta, det kan den kanske vara värd om det betyder att du kan vänta ytterligare ett år på iPhone 11 istället för att uppgradera till iPhone 10 när den kommer?
Kolla de vanliga, Dustin, webhallen osv, nån kan ju haFinns det något ställe i Sverige som har svarta (matt eller gagat) iPhones där man kan beställa online tro?
Du vet hur det är, vill man ha nya grejer får man hänga på låset. Själv körde jag preorder spåret men de sålde väl slut i tidigare tidszoner så när preorder öppnade i Sverige var allt slut sedan länge.Det är fan ronk att överste Guskleto står utan sjua.
Du vet hur det är, vill man ha nya grejer får man hänga på låset. Själv körde jag preorder spåret men de sålde väl slut i tidigare tidszoner så när preorder öppnade i Sverige var allt slut sedan länge.
Men då hängde du ju egentligen inte på låset. EgentligenJag hängde på låste med undantag för brådskande snickeriärende vilket gjorde att jag la beställningen kl. 12:00. Helvete!