Kostar?
20k. Den billigaste.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kostar?
20k. Den billigaste.
Verkar ju vara ett mindre monster men för surf och Word är tom. nya MacBook lite i överkant gällande priset.
Trodde de skulle släppa AirPodsen men det är ju några dagar kvar av oktober....
NEEEEEJJJJ!!!!har blivit uppkskjutet, finns ännu inget datum..
PrisuppdateringKan någon förklara hur ett så stort företag som Apple stänger sin e-handel så fort de ska släppa en ny produkt?
update products set price = price * 1,25Prisuppdatering
Kostar 1800$ i usa så rätt stor skillnad20k. Den billigaste.
Menade utan moms endast med syfte att jämföra! Men du har rätt, räknat med moms är det endast ett par hundra imellanInte så stor skillnad, Dollarn nästan uppe i 9 kronor..
Dessutom så tillkommer 25 % moms, samt frakt ifrån U.S
Ny storsäljareIrriterande att de tagit bort det lysande äpplet även på Pro nu. Plus USB-A, Magsafe och HDMI väck...
Tvingades köpa en sån till min Air för något år sedan. Surt att så många kontakttyper försvinner men jag förstår om de försöker renodla lite.
Man borde kräva en sån på köpet.
Irriterande att de tagit bort det lysande äpplet även på Pro nu. Plus USB-A, Magsafe och HDMI väck...
Har dom gått ut med hur mycket man kommer att få hosta upp för dom?
Japp! 1795:-. Beställde ett par direkt!Har dom gått ut med hur mycket man kommer att få hosta upp för dom?
Beställde nu, leverans Tisdag 20 December
Samma här!Beställde nu, leverans Tisdag 20 December
De sålde slut på nån timma från att apple öppnade så man kunde beställa, nästa batch kommer någon gång nästa år. https://9to5mac.com/2016/12/13/airpods-availability-2017/Vafan!! Jag vill också ha airpods! Finner dem inte i lager någonstans!!
Om ni redan tröttnat på era så köper jag gärna!!
De sålde slut på nån timma från att apple öppnade så man kunde beställa, nästa batch kommer någon gång nästa år. https://9to5mac.com/2016/12/13/airpods-availability-2017/