Haha nä, hade varit så jävla surt isf. Lider med dom som blev av med sina paketSå det var inte din Postnord-bil de kapade
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha nä, hade varit så jävla surt isf. Lider med dom som blev av med sina paketSå det var inte din Postnord-bil de kapade
Haha nä, hade varit så jävla surt isf. Lider med dom som blev av med sina paket
Håller tummarna för att den inte låg därMin låg säkert där , typiskt min otur
Jag gjorde det faktiskt ingenting i början, men kom på mig själv igår när jag skulle trycka på den haha Då har jag ändå haft den sedan i fredags!Vad liten den var!
Undra hur många gånger jag kommer att leta efter hemknappen!?
Ska bli kul att se hur man gör när man är lite stressad!Jag gjorde det faktiskt ingenting i början, men kom på mig själv igår när jag skulle trycka på den haha Då har jag ändå haft den sedan i fredags!
Haha, det är i dem situationerna som jag letat, och när man gör något annat samtidigt och inte tittar på telefonen!Ska bli kul att se hur man gör när man är lite stressad!
Ruggigt nära att jag inte fick ut paketet från utlämningsstället. Namnet på mitt körkort stämde inte överens med paketets. Såg hur han tittade flera gånger fram och tillbaka men sen var det som att "Skiter väl jag i. Ta paketet"
Födelsenamn och smeknamn (typ Torsten och Totte).Haha, det är i dem situationerna som jag letat, och när man gör något annat samtidigt och inte tittar på telefonen!
Märkligt beteende av honom eller? Varför stämde inte namnen överens om man får fråga?
Jaha då är jag med!Födelsenamn och smeknamn (typ Torsten och Totte).
De kan vara sjukt stiffa på framförallt Postnords utlämningsställen. Står det Leif på körkortet och Leffe på paketet är det ofta tvärnobben.
Så det var inte din Postnord-bil de kapade
NEEEEEEJJJJJJJ!!!!Min däremot.
Lade upp nån plojgrej på Facebook när jag såg notisen om att PostNord-bilen var kapad, om att det nog kommer dröja innan jag får min telefon.
Mycket riktigt. Status uppdaterad från vecka 45 till vecka 47-48 några timmar efter att bilen blev rånad.
NEEEEEEJJJJJJJ!!!!
Lider med dig Apple-broder!
Vad liten den var!
Undra hur många gånger jag kommer att leta efter hemknappen!?
”Den är inte lång men smal” brukar jag sägaDet där brukar jag också få höra!
Letade inget alls i början, sen återfall efter någon dag men nu sitter det i ryggmärgen
Nej? Ca 3000kr https://support.apple.com/sv-se/iphone/repair/service/pricingEtt tips till er som köpt nya X. Köp ett skärmskydd för kraschar glaset kostar det 7200 o byta det.
Ett tips till er som köpt nya X. Köp ett skärmskydd för kraschar glaset kostar det 7200 o byta det.
Om jag tappar telefonen och skulle spräcka skärmen tar jag det på hemförsäkringen. Självrisk 750kr (Folksam stor). Har aldrig betalt enorma summor för skärmbyte, men den dagen kommer säkert. Peppar pepparFyyyy fan... detta fick mig att kraftigt ifrågasätta mitt eventuella kommande köp av iPhone X. Det sved tillräckligt när jag bytte spräckt skärm på iPhone 7 för ~1400 kr men det där låter absurt.
Telefonen skall användas UTAN något skal/skydd anser jag. Tar ju bort en stor del av designfaktorn och den totala njutningen av telefonen som den är menad att avnjutas.
Vill inte riskera betala tusentals kronor för eventuell sprucken skärm sen när (inte om) olyckan är framme.
Vilken?Det var prisuppgiften vi fick iaf på jobbet. Jobbar på en av de större mobiloperatörerna.
Okej. Det förklarar saken.
Kör alltid ”naked style” , man ska ju känna att det är kvalité när man tar i luren
Jag kör sån nano-gel. Tror det funkar hahaHur många kör skärmskydd till sin iPhone x ?
Jag kör sockeplast på händernaJag kör sån nano-gel. Tror det funkar haha
Skärmskydd, skal, osv. är bara bläääHur många kör skärmskydd till sin iPhone x ?