• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

IPhone : Vem uppgraderar till Ip6 eller Ip6 plus ?

Jag gjorde det faktiskt ingenting i början, men kom på mig själv igår när jag skulle trycka på den haha :D Då har jag ändå haft den sedan i fredags!
Ska bli kul att se hur man gör när man är lite stressad! :D

Ruggigt nära att jag inte fick ut paketet från utlämningsstället. Namnet på mitt körkort stämde inte överens med paketets. Såg hur han tittade flera gånger fram och tillbaka men sen var det som att "Skiter väl jag i. Ta paketet" :eek:

Ska bli kul att se hur man gör när man är lite stressad! :D

Ruggigt nära att jag inte fick ut paketet från utlämningsstället. Namnet på mitt körkort stämde inte överens med paketets. Såg hur han tittade flera gånger fram och tillbaka men sen var det som att "Skiter väl jag i. Ta paketet" :eek:
Haha, det är i dem situationerna som jag letat, och när man gör något annat samtidigt och inte tittar på telefonen! :)

Märkligt beteende av honom eller? Varför stämde inte namnen överens om man får fråga? :)

Haha, det är i dem situationerna som jag letat, och när man gör något annat samtidigt och inte tittar på telefonen! :)

Märkligt beteende av honom eller? Varför stämde inte namnen överens om man får fråga? :)
Födelsenamn och smeknamn (typ Torsten och Totte).
De kan vara sjukt stiffa på framförallt Postnords utlämningsställen. Står det Leif på körkortet och Leffe på paketet är det ofta tvärnobben.

Ett tips till er som köpt nya X. Köp ett skärmskydd för kraschar glaset kostar det 7200 o byta det.

Fyyyy fan... detta fick mig att kraftigt ifrågasätta mitt eventuella kommande köp av iPhone X. Det sved tillräckligt när jag bytte spräckt skärm på iPhone 7 för ~1400 kr men det där låter absurt.
Telefonen skall användas UTAN något skal/skydd anser jag. Tar ju bort en stor del av designfaktorn och den totala njutningen av telefonen som den är menad att avnjutas.
Vill inte riskera betala tusentals kronor för eventuell sprucken skärm sen när (inte om) olyckan är framme.

Fyyyy fan... detta fick mig att kraftigt ifrågasätta mitt eventuella kommande köp av iPhone X. Det sved tillräckligt när jag bytte spräckt skärm på iPhone 7 för ~1400 kr men det där låter absurt.
Telefonen skall användas UTAN något skal/skydd anser jag. Tar ju bort en stor del av designfaktorn och den totala njutningen av telefonen som den är menad att avnjutas.
Vill inte riskera betala tusentals kronor för eventuell sprucken skärm sen när (inte om) olyckan är framme.
Om jag tappar telefonen och skulle spräcka skärmen tar jag det på hemförsäkringen. Självrisk 750kr (Folksam stor). Har aldrig betalt enorma summor för skärmbyte, men den dagen kommer säkert. Peppar peppar

Är väl bara att kolla med sitt försäkringsbolag innan köp vad ev skada kostar vid ”tappolycka”

Tillbaka
Topp