• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

IPhone : Vem uppgraderar till Ip6 eller Ip6 plus ?

Jeser90

Vacheron
2-Faktor
Startat upp min lite snabbt, men börjas använda först på måndag då jag lyckats tappa bort min bankdosa med tillhörande kort och det behövs för att gå igång det mobila bank-id .. Fan vad man blivit beroende av mobilbanken.
I övrigt tycker jag den verkar toppen, rapp och snabb. Face-ID funkar klockrent.
Man saknade inte hemknappen efter 10min användning.

På gott och ont nöjd över att min bokade enhet från mStore inte anlände och att jag slog till på 256GB istället på Elgiganten.
 

Roffe

Panerai
2-Faktor
Ni som fått X. Hur mycket minne tog operativsystem? Alltså vad är det faktiska minnet.
FB5FAB63-58B7-4973-A4D4-AADAD235A62C.png
 

Edin

Panerai
5236FC97-1D9E-4A81-8592-05DB97A493D1.jpeg
Var förbi Mediamarkt nyss och klämde lite på nya X. När man som bäst står och posar kommer en säljare och frågar om jag vill köpa en för de hade en inne (!). Farligt nära att slå till men får ”nöja mig” med min 8 från jobbet.. :)
 
Senast ändrad:
Topp