Det var bättre förr...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Så klart! 6an är dock lite mer benägen att inte gå tillbaka pga sitt aluminiumskalMin iPhone 5s har böjt sig , dom åker på skador efter lite go användning [emoji4]
Man får helt enkelt inte ha IP6 i fickan , får endast bäras i bögslunga om man villSå klart! 6an är dock lite mer benägen att inte gå tillbaka pga sitt aluminiumskal
Färdig böjd!Det var bättre förr...
Färdig böjd!
Det var bättre förr...
Någon som fått ett kollinummer eller liknande? Sitter och väntar på att 3 och Macforum ska spotta ur sig mer information.
One size, fits all!Inte lika bra som 6:an , 6:an böjer sig efter just ditt lår eller din röv. Dvs skräddarsydd böjning.
Nokian hade bara one size böj på sin [emoji12]
Den är inte ens möjligt då den är borttagen.
Någon som har hunnit hämta ut/fått sin som kan bjuda på lite intryck?
Folk kan ha handlat den utanför dom svenska gränsernaKom på att det fortfarande är torsdag och att den släpps först imorgon
Sorry, men det där är sjukt rörigt. Det är ju inte oplottrigt bara för att du har få ikoner.Plotter? Kallar du min hemskärm för plottrig?
Detta kanske tilltalar herrn lite mera?Sorry, men det där är sjukt rörigt. Det är ju inte oplottrigt bara för att du har få ikoner.
Detta kanske tilltalar herrn lite mera?
Inte det minsta.
Detta tilltalar mig:
Förutom att en del av ikonerna är helt fel, förstås. (Skärp er, Google!)
Detta kanske tilltalar herrn lite mera?
Det verkar som att jag får en vit iPhone 6 16 GB extra imorgon. Någon som vill ha den?
Om jag får den kan jag ta den , tackar !