Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Inga problem. Vad är din adress?
Undra om det blir många sådana här fall ...
http://feeds.idg.se/~r/idg/JYvw/~3/iaEgch8fD2s/bojd-iphone-6-plus-kan-ga-pa-garantin
Var är pm:et då ? Är sugen på äpplet [emoji85][emoji12][emoji109]
Jag tolkade dig som att du ville ha telefonen gratis och trodde således att du skämtade.
Haha klart jag gjorde , iof chansen kunde funnits att du va oförskämt rik och skiter i pengar haha [emoji2]
Fan att det inte va en 64:a då hade jag köpt den !
En massa ikoner? - Ja jag säger det...Inte det minsta.
Detta tilltalar mig:
Förutom att en del av ikonerna är helt fel, förstås. (Skärp er, Google!)
Nu är den äntligen färdigladdad...Men herregud, ladda stackaren!
Både touch och wifi funkar för mig.Ios 8.02 , ngn som råkat ut för problem ?
Både touch och wifi funkar för mig.
Både touch och wifi funkar för mig.
Jösses vad stor den är
Alltså jag vill också ha...men lite för såssig för att dra iväg 7400 spänn
Helt underbar är mitt första intryck. Den större skärmen är jävligt skön att skriva på.
Alltså jag förstår egentligen inte varför jag håller på, jag kommer ju åka och klämma på en och sen bara "vafan jag taren" som med allt jag gör.
Är det 6+ du köpte?!
Nä, minus. 4,7".
OK! Hur stor är iphone 5?! Blir väl att köpa den till slut, men har som sagt tappa lite av nörderiet beträffande telefoner. Får väl säga grattis då!
Har just nu en 5, en 5s och en 6.
6an är ingen superstor skillnad i storlek, men som vanligt så känns de äldre modellerna som den där korkade kusinen från landet.
Jag måste säga att jag känner precis tvärtom. Känslan är både betydligt mindre premium samt att den är mer daterad med sin dragning åt Samsung-designen som redan har funnits i en evighet.Har just nu en 5, en 5s och en 6.
6an är ingen superstor skillnad i storlek, men som vanligt så känns de äldre modellerna som den där korkade kusinen från landet.
Jag måste säga att jag känner precis tvärtom. Känslan är både betydligt mindre premium samt att den är mer daterad med sin dragning åt Samsung-designen som redan har funnits i en evighet.