• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

IPhone : Vem uppgraderar till Ip6 eller Ip6 plus ?

Inte det minsta.

Detta tilltalar mig:

7813D5FD-1877-46A1-8253-A0369CA59F06.png

Förutom att en del av ikonerna är helt fel, förstås. (Skärp er, Google!)
En massa ikoner? - Ja jag säger det...:D

Men herregud, ladda stackaren!
Nu är den äntligen färdigladdad... :)

Skulle det vara någon som har Tre och vill ha en vit iPhone 6 16 GB så har jag en liggande. Priset är detsamma som jag köpte den för dvs. 6 495 kr. Om ingen vill ha den returnerar jag den på måndag.

Iofs. inte helt reko. Den där "sitta på telefonen"-testet är ju inte helt uteslutande. Ofta sitter man på något mjukt som ger efter, inte hårt plant underlag. Klart att det inte går att böja en telefon som ligger mot plant underlag.

Hade telefonen varit i plast hade det inte varit någon stor grej, då hade den fjädrat tillbaka igen - precis som andra telefoner gör. Nu är alu premium, och alu fjädrar inte tillbaka. Tyvärr, i detta fallet.

Jag förvånade mig själv idag när jag valde att inte hämta ut mitt ex. Brukar alltid vilja ha den senaste versionen asap men nu är jag inte det minsta sugen. Ogillar storleken, formspråket, brist på nyheter så jag gick hem igen tomhänt...märklig känsla.

Har just nu en 5, en 5s och en 6.
6an är ingen superstor skillnad i storlek, men som vanligt så känns de äldre modellerna som den där korkade kusinen från landet.
Jag måste säga att jag känner precis tvärtom. Känslan är både betydligt mindre premium samt att den är mer daterad med sin dragning åt Samsung-designen som redan har funnits i en evighet.

Tillbaka
Topp