Jag har nog helt enkelt alldeles för många onödiga appar!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag har nog helt enkelt alldeles för många onödiga appar!
Vanliga 6:an är ok även om jag hade hoppats på att man skulle behålla storleken från 5:an...plusen är grotesk.
Jag måste säga att tyvärr är helhetsintrycket sämre än när 5:an lanserades. Det är något med glaset på framsidan som gör att den ser plastig ut plus att det är en stor miss att den inte är platt på baksidan. Har alltid huggt på de nya modellerna men nu är det faktiskt första gången jag säger...njaa
Jag har ju fortfarande en 4S så 6:an var självklar. Plus kändes för stor så en 6:a är nog precis lagom.
Är sugen på Apples läder-case i brunt.
Dyrt med Caset ?
Sitter på en ip4s just nu så det är dags att byta. Är dock inte helt nöjd med att de gjort telefonerna större jag tyckte 3,5" var den optimala storleken för dessa telefoner. Men det ser inte ut som man har mycket val om man vill ha det nyaste.
Jag saknar fortfarande storleken på Ericsson T28, T29, T39 (om man bortser från antennen). Vad hände med att göra mobiler som faktiskt var portabla?
...och där satte du nog fingret på det jag ogillar mest med android. Allt plotter.
Sedan lyckas de med att få fram lagg trots all fancy hårdvara.
Tunna enheter är inte per automatik bättre, speciellt i den storleken.iPhone 6 plus "bentgate" problem
Kolla in den här videon på—— Powered by #MyTube# https://itunes.apple.com/app/id595560643
Otroligt att inte glaset sprack på den.Vill ha en banan iPhone 6 plus
Otroligt att inte glaset sprack på den.
Nej tror inte det.Lägg av , har du inte hört att iPhone 6 plus har ett ergonomiskt utförande ?
Gillar 6an skarpt, men den e fan stooor! tunn o fin,ligger bra i handen.. Lite orolig för att kameran sticker ut lite ifrån baksidan, så den ligger aldrig helt platt... Plusen måste vara gigantiskt....
Min iPhone 5s har böjt sig , dom åker på skador efter lite go användning [emoji4]Det har bekräftats av amerikanska tech-tidningar att det krävs 100 Ibs av tryck för att böja sexan. Man kan inte replikera det av misstag, man måste ta i och vilja böja telefonen för att skada den. Fö samma tryck som behövs för att böja flera androidmodeller
(ubreakifix.com)