OmegaDet är standard. Vilka tillverkare förutom Rolex her längre?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
OmegaDet är standard. Vilka tillverkare förutom Rolex her längre?
Inte på alla verk
Breitlings inhouse.Det är standard. Vilka tillverkare förutom Rolex her längre?
Har dom inte uppdaterat det nu?Inte på alla verk
Jag har haft både vit och svart. Upplever inte den vita som livlös, index poppar verkligen.Orkar inte leta igenom tjugo sidor just nu men antar att jag får göra det ikväll annars om ingen vill vara snäll och bidra med bilder på vit 3239 allra helst på gummi men även någon bild på länk skulle väl uppskattas.
Känns som tavlan är rätt livlös eller har jag fel?
Edit: nvm hittade en bild av @jabla. Sån får det bli så småningom för att täcka upp saknaden av VCn
Tack för bilder. Skiftar tavlan något i färg eller är det bara index som lever? Min Overseas gick från silver som oftast till riktigt vit till grå. Riktigt bra tavla. Förväntar mig inte samma av en klocka för halva priset men händer det något?Jag har haft både vit och svart. Upplever inte den vita som livlös, index poppar verkligen.
Jag har inte det inteycket av den vita tavlan tyvärr. Den är rätt mycket samma oavsett ljus. Index däremot.Tack för bilder. Skiftar tavlan något i färg eller är det bara index som lever? Min Overseas gick från silver som oftast till riktigt vit till grå. Riktigt bra tavla. Förväntar mig inte samma av en klocka för halva priset men händer det något?
Den skiftar inget i färg. Har du kollat på den med visare & index i rosé, 06an? Den är snyggare.Tack för bilder. Skiftar tavlan något i färg eller är det bara index som lever? Min Overseas gick från silver som oftast till riktigt vit till grå. Riktigt bra tavla. Förväntar mig inte samma av en klocka för halva priset men händer det något?
Den tilltalar mig inte lika mycket faktiskt. Sålde VCn för nya pepsin som borde komma inom någon månad men är svag för vita tavlor och tycker den perfekta duon består av en sport med vridbar bezel och en klocka med integrerad länk.Den skiftar inget i färg. Har du kollat på den med visare & index i rosé, 06an? Den är snyggare.
Förväntar mig inte samma av en klocka för halva priset men händer det något?
Tala inte ner Ingyn nu Den är jäkligt bra. Att den fortfarande är relativt "billig" är bara positivt.Får väl sälja datejusten tjejen snott och köpa mig VCn igen när man har råd. Men ingyn kanske får duga tills dess
Nä, Co-axialverk med si14 (kisel) balansfjäder = 4år, Co-axialverk utan nya fjädern = 3 år iirc (säljs nog inga nya längre). Övriga verk = 2 år.Har dom inte uppdaterat det nu?
Vet att min smp hade två år men min planet ocean 3 eller 4.
Det var på tiden! GrattisDå var jag också med i klubben
Såg precis en sådan på ett brunt krokodil. Tror det var någon hemmalösning. Sjuuukt snyggt. Tror det var i denna tråden.Då var jag också med i klubben
Såg precis en sådan på ett brunt krokodil. Tror det var någon hemmalösning. Sjuuukt snyggt. Tror det var i denna tråden.
[/QUOTE]
[/QUOTE]
De har en vit inne på Nymans Ur för 45k (beg). Sjukt fin.Orkar inte leta igenom tjugo sidor just nu men antar att jag får göra det ikväll annars om ingen vill vara snäll och bidra med bilder på vit 3239 allra helst på gummi men även någon bild på länk skulle väl uppskattas.
Känns som tavlan är rätt livlös eller har jag fel?
Edit: nvm hittade en bild av @jabla. Sån får det bli så småningom för att täcka upp saknaden av VCn
Den är bra på gummit! Funkar bara på svarta IMO
Tack för tipset. Men har inte råd än. Två löner till utöver imorgon innan jag kan slå till isf!De har en vit inne på Nymans Ur för 45k (beg). Sjukt fin.
Försvinner efter lite användning har jag fattat det somNågon annan som haft problem med att länken låter när man rör handen lite snabbt?
Googlade lite snabbt och såg på något forum att andra också upplevt detta "squeak". Där var dock tipset att rengöra, men min klocka är uttagen i september?
Detta gäller alltså 323906.
Rengjorde min länk i ultraljudstvätt och det var otroligt mycket smuts i badvattnet efteråt. Länken är bra på att samla på sig skit.Någon annan som haft problem med att länken låter när man rör handen lite snabbt?
Googlade lite snabbt och såg på något forum att andra också upplevt detta "squeak". Där var dock tipset att rengöra, men min klocka är uttagen i september?
Detta gäller alltså 323906.