coldcaseW
Basic
Föredrar även den blåa variantenDen i blå keramik var sjukt fin.
Den i vitt var cool men inte riktigt min smak, blev dessutom lite matchy matchy med vitt band till.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Föredrar även den blåa variantenDen i blå keramik var sjukt fin.
Den i vitt var cool men inte riktigt min smak, blev dessutom lite matchy matchy med vitt band till.
IWC kör med färgade index.Ok, så de har bara åldrats olika då antar jag eller är index färgade från start på dessa?
IWC kör med färgade index.
Ok, så de har bara åldrats olika då antar jag eller är index färgade från start på dessa?
Skillnad på tribute och the real deal dock…IWC kör med färgade index.
Synd att jag missade det eventet, tack för att du delar. Mycket folk? Eller enbart via exklusiv inbjudan?Klämde på lite kul pjäser igår, enjoy!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Var typ bara press och ”branschfolk” utportionerat över en dag vad jag vetSynd att jag missade det eventet, tack för att du delar. Mycket folk? Eller enbart via exklusiv inbjudan?
Jaja vad vet jag![]()
Ja jag trodde det var fejkpatina som IWC gör på dagens flygare men hade ju fel och därav ”vad vet jag”Har jag missförstått dig? Jag trodde att du menade fejkpatinan.
https://watchbase.com/iwc Här kanske?Finns det någo ställe där man kan läsa om och se bilder på alla Mark-modeller?
Tack!
Ja, eller strax under.
Hade gärna köpt en, men enligt min kran säljs endast den svarta på länk vilket är otroligt märkligt. Om det nu stämmer.
Stämmer det @Echo Delta?
Stämmer, mattsvart tavla säljes endast på länk.
Vadå?
Utan länk
Jaha. Ja, precis så jag inte vill ha den. Och fel färg.Utan länk.
Fel färg? Trodde du ville ha den svarta tavlan?Jaha. Ja, precis så jag inte vill ha den. Och fel färg.
Inte svart och på länk är det jag vill ha. Vilket är ett problem då det endast är den svarta som säljs på länk.Fel färg? Trodde du ville ha den svarta tavlan?
Ok, ursäkta då missuppfattade jag dig, jag trodde du ville ha den svart men utan länkInte svart och på länk är det jag vill ha. Vilket är ett problem då det endast är den svarta som säljs på länk.
De växer ju inte på träd dessvärre. Spanar lite hela tiden.Ok, ursäkta då missuppfattade jag dig, jag trodde du ville ha den svart men utan länk.
Om du vill ha den på länk men inte med svart tavla finns (fanns) ju IW324002 med grå tavla, IW324006 med silvertavla och IW324022 med blå tavla. På dessa är dock länken med både polerade och borstade länkbitar till skillnad från IW324010 (svart tavla) som har en helt borstad länk.
Har du bild på skönheten med länk på?
Skönaste länkenKommer här![]()
![]()
Sälj den. Till mig.Kommer här![]()
![]()
![]()
75-80 någonting skulle jag säga men man ska ha lite tur om man ska hitta en köpare här på KS. Kan vara värt ett försök men det är nog lättare att sälja den internationellt via någon av FB-grupperna eller C24.Hej IWC gruppen!
Någon som skulle kunna estimera en eventuell värdering/utlåtande på en Big Pilot? Min vän har en som eventuellt skall avyttras.
Kan inte annat än att hålla med, 46 är helt klart för stortJag gillar IWC. Hade under en period en Portuguese 5001.
Dock tycker jag de flesta av deras klockor den senaste tiden tenderar till att bli alldeles för stora (nya 40mm ingyn undantagen), vilket är synd. När det börjar springa iväg mot 46mm så är det för stort.