Yepp har krokodil på min. Original såklartJa, jo, en Flieger ska ju bäras på läder egentligen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Yepp har krokodil på min. Original såklartJa, jo, en Flieger ska ju bäras på läder egentligen
Varken datum eller PR så ja.Snygg! 43mm-varianten?
Grattis! Superfin
Nej färgen poppar lite mer i dagsljus
Yes Sir! Otroligt nöjd med den, även om 46mm på sitt sätt är magnifik så är denna mycket behagligare att bära.Snygg! 43mm-varianten?
Nej färgen poppar lite mer i dagsljus
Var köper man ett gummiband till en mark XX utan att bli rånad av IWC som vill ha 3600!?
Var köper man ett gummiband till en mark XX utan att bli rånad av IWC som vill ha 3600!?
Berätta mer!?Köp OEM. Det är värt det.
Originalbandet, alltså.Berätta mer!?
Är den lika massivt stor som det ser ut?
Ja 46mm har jag testat. Jobbigt jäkla underbart snygg, då den är för stor för mig.Yes Sir! Otroligt nöjd med den, även om 46mm på sitt sätt är magnifik så är denna mycket behagligare att bära.
Det ser l större ut på bilden men den är 42 mm och 14 mm hög tror jag Men den bärs bra.Är den lika massivt stor som det ser ut?
Den har väl varit tillgänglig i drygt ett år?Blev lite glad när jag gick möjligheten att prova en ingenjör på Helsingfors flygplats visste inte att den har börjat hitta ut till återförsäljare.
Finns att prova på Jarl Sandin i Göteborg också.Blev lite glad när jag gick möjligheten att prova en ingenjör på Helsingfors flygplats visste inte att den har börjat hitta ut till återförsäljare.
Den har väl varit tillgänglig i drygt ett år?
Fick för mig att den var IWC boutique only men då vet jag! (Fortfarande glad att få prova en i alla fall)Finns att prova på Jarl Sandin i Göteborg också.
Jag var på Jarl Sandin för någon vecka sedan och provade ingenjören. Lite besviken att länken som finns till klockan inte passade mina 18,5 cm handleder. Blev alldeles för tight.
Det låter som att alla länkbitar inte satt på. Om du nu inte jobbar rejält bilhandlarhäng.Jag var på Jarl Sandin för någon vecka sedan och provade ingenjören. Lite besviken att länken som finns till klockan inte passade mina 18,5 cm handleder. Blev alldeles för tight.
Finns att prova på Jarl Sandin i Göteborg också.
Fick nästan blodstopp enligt säljaren så var alla länkbitar på.Det låter som att alla länkbitar inte satt på. Om du nu inte jobbar rejält bilhandlarhäng.
Med tanke på ASP på modellen så känns det inte konstigt att det kanske inte går som planerat.IWC har panik och skickar ut allt möjligt.
Tydligen katastrofer dålig försäljning på slutet så nu finns allt tillgängligt verkar de som.