Måste få hem länk till min!!Visst är den en IngyMåndag
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Måste få hem länk till min!!Visst är den en IngyMåndag
![]()
Haha. Märks att du gillar den!! Skitsnygg tavlaIngymåndag
![]()
Måste få hem min länk!!!
sMekmånad fortfarandeHaha. Märks att du gillar den!! Skitsnygg tavla![]()
smekmånad fortfarande![]()
Men denna hade jag gillat mer! Helvete vilken klocka!Haha. Märks att du gillar den!! Skitsnygg tavla![]()
Blev lite nyfiken, vad frågade du dem?Diss till IWC Concierge, d v s deras customer support. Ställde för en vecka sedan ett par ganska enkla frågor om mitt nyköpta IWC kroko strap, har fortfarande inte fått svar...
Skillnad mot exempelvis Hublot client desk, där får man svar inom ett några timmar. Uppryckning IWC!
Frågde bland annat om vad ursprungslandet för krokodilskinnet är, då det inte finns någon information på hemsidan. Även om de inte vill/kan lämna ut information om detta kunde de åtminstone talat om detta i svar istället för att ignorera förfrågan heltBlev lite nyfiken, vad frågade du dem?
Har blivit småsugen på en 3706 men förstår inte riktigt skillnaden på dessa. Det verkar vara samma case och de verkar finnas samma år, eller har jag fel? Fanns båda samtidigt och är enda skillnadde tavelkonfigurationen?
![]()
![]()
(Lånade bilder från det stora WWW)
Aha okej. Ja, det är ju riktigt dåligt att inte svara.Frågde bland annat om vad ursprungslandet för krokodilskinnet är, då det inte finns någon information på hemsidan. Även om de inte vill/kan lämna ut information om detta kunde de åtminstone talat om detta i svar istället för att ignorera förfrågan helt
Jag har provat den. Länken är mjuk och följsam. Riktigt bekväm. Det finns två varianter av samma länk, en helborstad och en som bara sitter på le petit Prince, med blandat polerat och borstat.Hur känns länken till denna? Någon som har erfarenhet?![]()
![]()
När kommer detta ske? Kommer 69xxx ha flyback?För er som missat, så har nya Portugieser Chrono deras nya In House verk, inte det modifierade 7750-verket (Kaliber 79350).
STOR förbättring. Priset har gått upp en aning, men inte mycket. Nya 69xxx kalibern ska ersätta SAMTLIGA 7750-baserade verk som IWC har.
![]()
![]()
Tribute till Mark XII.Fick äran att prova en mark i titan:
http://watchesbysjx.com/2017/10/introducing-the-iwc-mark-xviii-heritage-in-titanium.html
![]()
Jmf med prinsen och standard svarta.
![]()
![]()
+ limiterade upplagan.
![]()
Vad hade ni valt?
När kommer detta ske? Kommer 69xxx ha flyback?
Vet du om modellen kommer att få ett nytt referensnummer eller är det fortfarande 3714 som gäller?Verket lanserades något år sedan med nya Ingenieur kronografen, men kommer att ersätta alla 7750-baserade verk framöver, så inget som sker över en natt.
Ingen flyback på de varianter som finns nu iallafall.
Lättläst tavla. Bra när man närmar sig medelåldern...
![]()
Läckert, men hur har det påverkat måtten? (Hoppas den inte har blivit högre!!!För er som missat, så har nya Portugieser Chrono deras nya In House verk, inte det modifierade 7750-verket (Kaliber 79350).
STOR förbättring. Priset har gått upp en aning, men inte mycket. Nya 69xxx kalibern ska ersätta SAMTLIGA 7750-baserade verk som IWC har.
![]()
![]()