Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jisses vad den är fin !
Haha. Så sant![]()
Som oftast när man lägger upp en fin bild på sin klocka inser man hur skitig den är till vardags, nu är den i alla fall nybadad.
Jäkligt fin..ref?”Pure Classic”
![]()
Jäkligt fin..ref?
Hur gick det med bejakandet, @Sgt Poppa ?Reflektion, skrev om detta i dagens klock-tråd men vill posta här med! Har gått i tankarna att göra mig av med denna för att köpa en ROO, har varit millimeter från stt käpa en roo mer än en gång skall också tilläggas då jag älskar designen, men efter lång rannsakan har jag komlit fram till att jag fallit för hypen! Skall jag vara helt ärlig så tycker jag denna är bättre än ROO på alla sätt, detaljerna storleken och funktionerna! och jag älskar den!
Så från och med nu skall jag vara sann mot mig själv och bejaka min silverpil och inte fundera på att byta ut den mot en AP ROO stup i kvarten!
![]()
bejakandet gick åt helvete! :0 Men vi får se, kastas fram å tillbaks, men jag har en idé, Men ngn roo blir det inte!Hur gick det med bejakandet, @Sgt Poppa ?
Såg din annons. Är det ROO som ska införskaffas i alla fall?[/
Hahabejakandet gick åt helvete! :0 Men vi får se, kastas fram å tillbaks, men jag har en idé, Men ngn roo blir det inte!
Ping @jablaÄven jag har blivit lite sugen på gummi. Någon som kan bjuda på lite bilder på Ingenieur med vit/silvertavla med gummi?![]()
![]()
Även jag har blivit lite sugen på gummi. Någon som kan bjuda på lite bilder på Ingenieur med vit/silvertavla med gummi?![]()
![]()
Mycket snyggt gummi
Riktigt snygg, saknar allt min som jag sålde.
Tack! Blev en helt ny klocka med gummit.Mycket snyggt gummi![]()
Kör bara!Även jag har blivit lite sugen på gummi. Någon som kan bjuda på lite bilder på Ingenieur med vit/silvertavla med gummi?![]()
![]()
![]()
Man saknar den allt, mkt klocka för pengarna!
Var väldigt nöjd med AR faktiskt, bra kvalitet!Helt okej AR ändå!
Grym länk på den.![]()
Man saknar den allt, mkt klocka för pengarna!